Tafsen Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Var der kontakt på straffa? Fekk ikkje sett reprisa. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Synes Spearing har hatt en bra kamp, dog ingen Lucas. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Grei straffe det. Skrtel, fikk han kort? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei han fikk ikke kort utrolig nok. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Kva skal til for at vi skal flytte folk inn i boksen!? Carroll er like effektiv som ei flaske farris der inne Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Man kan argumentere med at Toure spelte ballen for langt frå seg til å ha mulighet til å nå den igjen, og dermed ingen kort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Man kan argumentere med at Toure spelte ballen for langt frå seg til å ha mulighet til å nå den igjen, og dermed ingen kort. Skal uansett ha gult vel? Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Du verden for en straffe!! Ingen keeper i verden hadde tatt den. Men hva var det Agger fikk kort for? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Fysj, for en pill råtten match. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Dårlig kamp av Liverpool, selv om målene i mot var jævlige kjipe (hvert fall første og straffesparket). Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Kompany og Yaya e virkelig gode. Kremgutter. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Man kan argumentere med at Toure spelte ballen for langt frå seg til å ha mulighet til å nå den igjen, og dermed ingen kort. Skal uansett ha gult vel? Er usikker på kva regelverket seier nøyaktig om det men eg har lagt merke til folka som snakker på tv´n har brukt det som argument før. Og alle veit jo at dei veit kva dei snakkar om. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Greit tap. Spesielt med tanke på hvor tannløse Liverpool er fremover. Ganske utrolig hvor utrolig dårlig spillere Dalglish presterte å bruke penger på i sommer. Men, men. Å tape mot serievinneren får en bare leve med. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Ein kunne hatt ein unge som gikk og drog på ein båt utpå bana der i staden for Kuyt, og det tidlege målet mot hadde ikkje skjedd. Faen kor han har tapt seg i år! Ikkje ein 3-0 kamp i mine auge, men likevel eit GODT fortent tap. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Faen hvor jeg savner Lucas, nå er det vips og så er ballen hos en spiss. Drittkamp, vi driter oss egentlig ikke ut, men Reina har en grusom kamp. Og så er vi håpløse rundt 16. Får håpe det kommer noe saftig nytt i vinduet nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Man kan argumentere med at Toure spelte ballen for langt frå seg til å ha mulighet til å nå den igjen, og dermed ingen kort. Skal uansett ha gult vel? Er usikker på kva regelverket seier nøyaktig om det men eg har lagt merke til folka som snakker på tv´n har brukt det som argument før. Og alle veit jo at dei veit kva dei snakkar om. Etter å ha finlest litt kommer eg til følgende konklusjon: Det er ingenting som sier at det skal være gult hvis det ikke er rødt. Rødt skal vises hvis man fratar motspiller en klar målsjanse. (Bort fra mål er f.eks ikke kvalifisert til rødt) Det står da ingenting om gult kort. Så da vil eg tro at det kommer an på forseelsen. Skrtel sin felling var jo klønete. ikke stygg. Så derfor tror eg han slipper det gule kortet. Forøvrig fine illustrasjoner og godt forklarte regler på fotball.no. En pdf der. Endret 3. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Tror du har rett der, Jotun. Og ja, det var kontakt. Ikke fot mot fot, men kne mot kne eller kne mot lår eller noe sånt. Edit: Tipper Agger får det gule for kjeftbruk. Endret 3. januar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Straffen var soleklar, en var ingen stygg takling. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det er helt latterlig. Kjempetabbe av Reina, markeringssvikt av Johnson og klønete av Sktrl. Tre personlige tabber. Spillmessig var kampen veldig jevn, men vi har ingen spillere som klarer å skape noe på egenhånd nå som Suarez er ute. Og når vi har én spiller på øvre halvdel av banen som klarer å løpe fra min avdøde bestemor på sekstimetern. At vi slipper inn tre mål i dag er en glipp, et arbeidsuhell, men at vi rett og slett ikke ser farlige ut fra 30 meter og inn er noe som virkelig bekymrer meg. Hvor mange mål har vi fra åpent spill i år? Jeg synes tidvis at den sentrale midtbanen blir liggende veldig dypt og gir liten støtte i angrepene. Carroll og Kuyt ble veldig ensomme på topp, og Downing og Johnson var omtrent de eneste som slo innlegg. Det var så godt som ingen løp inn i boksen, ingen trøkk og ingen glød. Hvorfor? Heldigvis ble ting litt bedre med Gerrard og Bellamy, men jeg tror ikke at de to er nok. Jeg er redd for at vi må ha inn en ny spiller nå i januar, en som kan skape noe og løfte angrepet vårt. Hvem aner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå