Hyperio Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hehe, la ikke merke til det. Kan jo også være et bra sjekketriks da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Håper på denne litt urealistiske formasjonen: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Spearing - Adam - Bellamy Carroll - Suarez Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Klarer ikke se for meg Gerrard starter. Vet ikke hvor lurt det er heller. Selv om han så veldig bra ut sist. Håper Carroll og Bellamy får starte. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Hvorfor? 8 kamper er vell mye. Skal ikke FA være konsekvente da? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Bakerste 5 gir seg selv. Spearing må starte og det hadde vært gøy å se Suarez, Carroll og Bellamy fra start (selv om jeg tror en av de to sistnevnte begynner på benken. Tror ikke Gerrard starter, men kan forhåpentligvis få et bra innhopp igjen 30-45 min. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vil på et tidspunkt se Gerrard, Maxi og Bellamy samtidig på banen. Setter forresten en ærlig 100-lapp på oss. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Håper på denne litt urealistiske formasjonen: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Spearing - Adam - Bellamy Carroll - Suarez Ville heller hatt Reina Johnson - skrtel - Agger - Enrique Spering - Adam Suarez - Gerrard - Bellamy Carroll Synes personlig at Suarez ikke er på sitt beste som spiss, men at man får mere ut av han i en fri offansiv midtbane rolle. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Aiai, er veldig spent på denne kampen. Hadde, som flere har nevtn vært morsomt å se Gerrard, Suarez og Bellamy fra start sammen, selv om det vel neppe skjer. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Tipper carroll goaler i dag om han får spilletid 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hvorfor? 8 kamper er vell mye. Ikke for rasister Så hvilken straff håper du Terry får? Totally off-topic! Personlig mener jeg dog at Terry bør få en strengere straff, siden han faktisk er anmeldt til en sivil rettsinstans og ikke bare til FA. 10-12 kamper kanskje? Til dette emnet: Gerrard fra start hadde vært fantastico. En hel kamp med ham og Carroll sammen MÅ ende i Carroll-goal, jeg kan ikke skjønne annet. Breaking! DUDUDUDUDUDU. Liverpool anker ikke Suarez-straffen, og han starter dermed soningen sin ASAP - er altså ikke klar til ikveld. Ironisk nok er første kampen han kan spille etter straffen på Old Trafford Da tipper jeg samme laget som mot Newcastle, kanskje med Stevie inn for Hendo eller Adam. Sannsynligvis Hendo. Endret 3. januar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Liverpool: Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Spearing, Adam, Downing, Henderson, Kuyt, Carroll. Subs: Doni, Gerrard, Maxi, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy. Ingen Gerrard, ingen Bellamy. :/ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Nå har Kenny drekki for mye whisky igjen. Ingen Bellamy fra start? What the hell? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Liverpool: Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Spearing, Adam, Downing, Henderson, Kuyt, Carroll. Subs: Doni, Gerrard, Maxi, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy. Ingen Gerrard, ingen Bellamy. :/ TV2 viser Gerrard i treningsdrakt inn på Etihad. Benken din stemmer nok ikke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det meldes om samme benk på tv2, så får stå for den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Dette bli spennende. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hart, Richards, Kolo, Kompany, Clichy, Yaya, Barry, Silva, Milner, Aguero, Dzeko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Et veldig kjipt lag å stille med der, Kenny. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Et veldig kjipt lag å stille med der, Kenny. Ja, er ikke så veldig fornøyd med det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Magiske Kuyt(0 mål 0 assist)-Carroll(2 mål)-Downing(0 mål og 0 assist) trekanten blir målfarlig skal du se. Satser på at Adam skyter ballen som deflekter i mål nok engang. Gerrard og bellamy kommer garantert inn iløpet av kampen, får håpe vi fremdeles er med i kampen til da. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Redd vi går på ein SOLID smell i kveld. Får berre håpe kynismen held lenge nok til at Bellars og Stevie kan komme inn og angripe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå