Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PL Kamptråd:City.-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

match2.jpg

Dato: 03. Januar

Tid: 21.00

Dommer: ??

Story

City er fremdeles på 1.plass, men viser svakhetstegn. Liverpool på sin side har gjort sitt mot de store lagene, mens slitt med mot de ''minste''. Same old same old.

Sist ble det 1-1, en kamp liverpool var det bedre laget, og city må takke Hart for at de fikk med seg et poeng fra Anfield. Liverpool har flere sterke borteseiere denne sesongen, mot bl.a Arsenal, Everton og 2x Chelsea.

Liverpool

Gerrard is motherfuckings back!

Dog muligens ikke fra start. Vi får se.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Henderson - Spearing

Downing - Adam - Bellamy

Suarez

Man to watch

bellamy_1430630a.jpg

City

Jævla kjøpelag. Et lag som kunne stilt med to lag å likevell holdt seg. Gidder knapt å tippe laget, siden Mancini har innført ruleringsmetoden. Hvem pokker vet hvem som starter?

Mulig lag blir derfor

Hart

Richards-Kompany-Lescott-Clichy

??-Yaya-??-??

??-??

Man to watch

super_mario-12816.jpg

PS: Tror Liverpool vinner.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempe fin tråd!

Ellers tenker jeg meg at kampen blir beinhard for Liverpool. Om vi spiller slik vi spillte mot City i fjor (og om Bellamy spiller slik han spillte mot Newcastle) vil vi nokk ta med oss poeng. Hadde også vært spennende om Gerrard kunne starte i 11'eren til Daglish. Blir spennende og se :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fniz.

-------------------------

Syns egentlig Liverpool kan gi beng i å anke, å bare ta straffen som den kommer. Gjerne start den så fort som mulig, men start gjerne med Suarez i akkurat denne kampen. Suarez kan trengs mot City.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Var det ikke vitner i den saken der da? Da regner jeg med at det skulle være nok til å få han dømt. Videobevis var det vel også. Noe det ikke var i Suarez saken.

Nå skal det sies at jeg tror hverken Terry eller Suarez er rasister. Kun to spillere som har sagt noe de ikke burde i kampens hete. Forskjell på å være rasist og si noe rasistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...