Christoffero89 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det mulig. Syns spillet er kjempebra jeg:). Hjelper på å spille med folk Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg spawner på deployment stede så tar jeg et kjøretøy. Men innen bare 1 minutt med kjøring kommer det en jævel med jet eller tank og locke på meg når jeg er på bakken! Gud det er iriterende! Da kjører du feil, husk å gi gass bak byggninger, trer osv. da forsvinner lock. Av og til når hele det andre laget skal ta ut din tanks kan det vere ufattelig irriterende og man får i sine øyne ikke gjort så mye, men tenk på at mens det andre laget er opptatt med deg, har dine lagkamerater fritt spillerom Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hjelper å spille på gode servere med aktive admins. banner daglig folk for spawnkilling etc. irriterte meg over endel av det samme som deg men fant gode servere hos Eternal Conquest og koser meg der som admin nå stakkars de som spawnraper da <3 bf3 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hjelper å spille på gode servere med aktive admins. banner daglig folk for spawnkilling etc. irriterte meg over endel av det samme som deg men fant gode servere hos Eternal Conquest og koser meg der som admin nå stakkars de som spawnraper da <3 bf3 Beklager avsporingen her, men kan du få gjort noe/gjøres det noe med stackingen på servern(e) deres? Jeg synes dere kjører en fet rotasjon, og det er som regel alrighte folk der - men team stacking er så sinnsykt turn-off. Sidenote: jeg skjønner ikke all denne hylingen om spawnraping her og spawnraping der - i bf3 har de jo t.o.m. en egen frisone i spawn for å forhindre dette. De som gauler om dette i bf3 har virkelig ikke opplevd skikkelig spawnraping. I de aller fleste tilfeller er det en grunn til at det ene laget overkjører det andre, så problemet har allerede oppstått før overnevnte "spawnraping" finner sted - nemlig ved at folk er feige/lame å begynner med team-stacking og statshoring, og rotter seg sammen på den vinnende siden. Nei, for all del, det er _ikke_ kult å drive med airlock griefing, parkere alt av tanks en meter utenfor frisonen og å spamme BK inn i en 10 diameters målboble, men som sagt så er det som regel en grunn til at denne situasjonen oppstår. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg spawner på deployment stede så tar jeg et kjøretøy. Men innen bare 1 minutt med kjøring kommer det en jævel med jet eller tank og locke på meg når jeg er på bakken! Gud det er iriterende! Da kjører du feil, husk å gi gass bak byggninger, trer osv. da forsvinner lock. Av og til når hele det andre laget skal ta ut din tanks kan det vere ufattelig irriterende og man får i sine øyne ikke gjort så mye, men tenk på at mens det andre laget er opptatt med deg, har dine lagkamerater fritt spillerom Hadde bare lagene jeg spillte på tenkt slik så! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg spawner på deployment stede så tar jeg et kjøretøy. Men innen bare 1 minutt med kjøring kommer det en jævel med jet eller tank og locke på meg når jeg er på bakken! Gud det er iriterende! Da kjører du feil, husk å gi gass bak byggninger, trer osv. da forsvinner lock. Av og til når hele det andre laget skal ta ut din tanks kan det vere ufattelig irriterende og man får i sine øyne ikke gjort så mye, men tenk på at mens det andre laget er opptatt med deg, har dine lagkamerater fritt spillerom Hadde bare lagene jeg spillte på tenkt slik så! La oss spille ilag i morgen, si ett klokkeslett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå