Gå til innhold

Hvorfor jeg hater BF3! SATANS DRITT SPILL!

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Når jeg spiller det blir jeg spawn killa 24/7 på alle servere siden mitt lag ALDRI gidder og ta noen flagg så da blir jeg stående der aleine og prøve og ta over flaggene, men det kommer 40 tankser mot meg og alle andre på laget prøve og ta en no scope fra over banen eller hva faen!

Kan ikke anbefale dette spillet til folk med ADHD problemer!

Folk skulle blitt bannet for og ikke gjøre objective for fan!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spiller det blir jeg spawn killa 24/7 på alle servere siden mitt lag ALDRI gidder og ta noen flagg så da blir jeg stående der aleine og prøve og ta over flaggene, men det kommer 40 tankser mot meg og alle andre på laget prøve og ta en no scope fra over banen eller hva faen!

Kan ikke anbefale dette spillet til folk med ADHD problemer!

Folk skulle blitt bannet for og ikke gjøre objective for fan!

Ditt Battlelog nick :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Har lagt spillet på hyllen jeg. Skal ikke spille det før de fikser bugs som at bilen min plutselig sitter fast i bakken osv..

Nei blir nok og spille mye Zelda Skyward sword fremover! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Derp dette er hvorfor BF3 er et "drittspill"? Spill inf only eller TDM. Problem solved.

Hvorfor skal jeg spille TDM når jeg tydelig sier at jeg hater nolifera som bare skal gå aleina og ikke hjelpe laget sitt.

Lenke til kommentar

Hvordan du klarer å bli spawnkillet på BF3 er for meg et under. Hele spillet handler jo om taktikk. Spawner du på frontlinjen kan du nesten ikke forvente annet enn å bli skutt på med en gang. Spawn heller lit bak eller på squadmates.

Spille conquest alene er forsåvidt drit kjedelig. Ikke no skikkelig teamplay. Da spiller jeg heller TDM eller Rush. :/

Edit:

Camorack på battlelog.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg spawner på deployment stede så tar jeg et kjøretøy. Men innen bare 1 minutt med kjøring kommer det en jævel med jet eller tank og locke på meg når jeg er på bakken! Gud det er iriterende!

Lenke til kommentar

Derp dette er hvorfor BF3 er et "drittspill"? Spill inf only eller TDM. Problem solved.

Hvorfor skal jeg spille TDM når jeg tydelig sier at jeg hater nolifera som bare skal gå aleina og ikke hjelpe laget sitt.

Hva forventer du egentlig? Det er et publicspill for kids. Hvis du vil ha teamplay finn deg noen å spille i squad med, bli med i en klan(tho det spilles for det meste inf) eller finn en "oldboys" server der du blir med i communitiet.

Lenke til kommentar

Det du må gjøre er å velge riktig server, multigamer sine servere eller battlefield.no sine osv. Det andre du må gjøre er å kanskje prøve ut noen andre taktikker enn de du prøver nu. Spill hardcore da finner de deg ikke med en gang. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...