Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Når jeg spiller det blir jeg spawn killa 24/7 på alle servere siden mitt lag ALDRI gidder og ta noen flagg så da blir jeg stående der aleine og prøve og ta over flaggene, men det kommer 40 tankser mot meg og alle andre på laget prøve og ta en no scope fra over banen eller hva faen! Kan ikke anbefale dette spillet til folk med ADHD problemer! Folk skulle blitt bannet for og ikke gjøre objective for fan! 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Når jeg spiller det blir jeg spawn killa 24/7 på alle servere siden mitt lag ALDRI gidder og ta noen flagg så da blir jeg stående der aleine og prøve og ta over flaggene, men det kommer 40 tankser mot meg og alle andre på laget prøve og ta en no scope fra over banen eller hva faen! Kan ikke anbefale dette spillet til folk med ADHD problemer! Folk skulle blitt bannet for og ikke gjøre objective for fan! Ditt Battlelog nick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hva skal du med det? Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hva skal du med det? Spille taktisk med deg kanskje? Slik at det blir gøy å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har lagt spillet på hyllen jeg. Skal ikke spille det før de fikser bugs som at bilen min plutselig sitter fast i bakken osv.. Nei blir nok og spille mye Zelda Skyward sword fremover! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kan være med jeg óg. Ikke at jeg er superpro, men jeg har sosiale antenner når det kommer til lagarbeid Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 drop nickene deres da Mitt er SmokeyGab Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 JohansenTurbo Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Derp dette er hvorfor BF3 er et "drittspill"? Spill inf only eller TDM. Problem solved. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Derp dette er hvorfor BF3 er et "drittspill"? Spill inf only eller TDM. Problem solved. Hvorfor skal jeg spille TDM når jeg tydelig sier at jeg hater nolifera som bare skal gå aleina og ikke hjelpe laget sitt. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hvordan du klarer å bli spawnkillet på BF3 er for meg et under. Hele spillet handler jo om taktikk. Spawner du på frontlinjen kan du nesten ikke forvente annet enn å bli skutt på med en gang. Spawn heller lit bak eller på squadmates. Spille conquest alene er forsåvidt drit kjedelig. Ikke no skikkelig teamplay. Da spiller jeg heller TDM eller Rush. :/ Edit: Camorack på battlelog. Endret 2. januar 2012 av Camorack Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 "Drittspill" Fant deg ikke 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg spawner på deployment stede så tar jeg et kjøretøy. Men innen bare 1 minutt med kjøring kommer det en jævel med jet eller tank og locke på meg når jeg er på bakken! Gud det er iriterende! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Derp dette er hvorfor BF3 er et "drittspill"? Spill inf only eller TDM. Problem solved. Hvorfor skal jeg spille TDM når jeg tydelig sier at jeg hater nolifera som bare skal gå aleina og ikke hjelpe laget sitt. Hva forventer du egentlig? Det er et publicspill for kids. Hvis du vil ha teamplay finn deg noen å spille i squad med, bli med i en klan(tho det spilles for det meste inf) eller finn en "oldboys" server der du blir med i communitiet. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det du må gjøre er å velge riktig server, multigamer sine servere eller battlefield.no sine osv. Det andre du må gjøre er å kanskje prøve ut noen andre taktikker enn de du prøver nu. Spill hardcore da finner de deg ikke med en gang. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Dette må du søke i serverfilteret: BF.no WebHallen OldmenGaming.de Ja plutslig var du inne på en fin server eller hva? Endret 2. januar 2012 av Awezome 1 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Woop! Selfølgelig er det BARE laget ditt som er helt utrolig dårlig og du som er den beste spilleren i hele verden... Noen her som lider av Donning-Krueger syndromet yah. Les posten til "Awezome" du så kan du spille med noen gode folk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå