AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har et lite problem når jeg drikker. Jeg har veldig lett for å åpne meg opp. Jeg vet det er mange som har det problemet, og at sperrene man har som gjør at man ikke snakker om slike personlige ting på en måte fjernes av alkoholen. For å gjøre en lang historie kort så var jeg veldig forelsket i en jente i en periode på ca 1 år. Vi var veldig gode venner, men hun ville ikke bli noe mer enn det. Dette var min første virkelig sterke forelskelse. Jeg trodde jeg hadde vært forelsket mange ganger opp igjennom årene, men følelsene jeg hadde for denne jenta var så sinnssykt mye sterkere. Det er ca et halvt år siden sist jeg så henne grunnet at jeg flyttet. Jeg har hatt mange sjanser til å møte henne igjen, men jeg har valgt å komme med unnskyldninger for å ikke kunne treffes osv, rett og slett fordi jeg ikke vil åpne opp for disse følelsene, da jeg ikke vil ha slike følelser for en som ikke føler det samme for meg. Det er jo rett og slett ødeleggende som alle sikkert vet. Tingen er som sagt at når jeg drikker får jeg en liten trang til å fortelle deler av perioden jeg var så ødelagt forelsket. Spesielt om stemningen eller samtalen kommer over på forelskelse eller lignende. Nå rett etter jul så tok jeg steget litt over streken for min del. Jeg klarte nemlig å lyge på meg at vi hadde hatt sex på en klassetur. Ingen av de som hørte min hvite løgn kjenner denne jenta noe bedre enn at de har møtt henne en gang eller to, men jeg føler det er så utrolig dumt å ha sagt at jeg har hatt sex med en jeg aldeles ikke har hatt sex med. Dessuten er jeg redd historien skal nå henne. Jeg er ikke en person som vanligvis skryter eller kommer med løgnhistorier, og har så hinsides lyst å fortelle sannheten, ihvertfall til bestekompisen min som sikkert vet at jeg løy uansett. Men det er ikke så lett heller da. Spesielt siden det er en sex historie. "Hvilken taper er det vel som lyger på sex?". Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med å skrive dette. Godt å få det ut ihvertfall. Sannsynligheten for at historien når denne jenta er egentlig minimal så jeg lager kanskje mer drama oppi hode mitt enn det det er. Faktisk så husker jeg at bestekompisen min tok seg en "one on one talk" med meg etterpå om denne jenta. Husker ikke hva som ble sagt, håper bare ikke jeg løy noe mer. Ville dere fortalt sannheten? Eller om dere kjente en som hadde "løyet på seg sex", hva hadde dere tenkt om personen? Postet av anonym: d9f4bda700c2044521a62cfff2ea92b7 Postet av anonym: d9f4bda700c2044521a62cfff2ea92b7 Postet av anonym: 3e02186b5439626919b845eef1c143a8 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ta kontakt med kompisene dine og si at du snakket dritt i fylla , det er nok den enkleste løsningen. Har kompisene dine spredt dette rundt bør du prate med henne eller sende en sms der du sier sporenstreks at du har drittet deg ut og skrytt over at du har hatt sex med den peneste jenta du kjenner, dvs henne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Spesielt siden det er en sex historie. "Hvilken taper er det vel som lyger på sex?". Postet av anonym: d9f4bda700c2044521a62cfff2ea92b7 Postet av anonym: d9f4bda700c2044521a62cfff2ea92b7 Postet av anonym: 3e02186b5439626919b845eef1c143a8 Er vel LITT for sent å tenke på det? Du vil bli sett på som en drittsekk/taper/dust/etc uansett om du forteller det selv, eller om det eksploderer i fjeset ditt senere. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Gitt at du er jomfru, alle vet det, og du skrøyt på deg et ligg så vil jeg tro at de ville sett på deg som en taper. Dersom du ikke er jomfru, men bare følte for å juge det på deg den ene gangen så tror jeg ikke noen bryr seg. Uansett, la det være. Ikke kom med noen big confession, da fremstår du bare som en tufs. Det er uansett lett å tro at folk går å tenker på det samme som deg, men det gjør de sjelden og det er mest sansynlig glemt. Hvis noen mot formodning skulle konfrontere deg med det, ta årene fatt og ro deg vekk. Lenke til kommentar
code Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg er ganske lik deg faktisk, trodde jeg leste om meg selv, sier mye dumt i fylla, derfor jeg ble avholdsman i en alder av 18. Men ellers tror jeg bare at du kan fortelle dette til de nærmeste vennene dine uten at dem bryr seg særlig, også går ordet bare vidre derfra. Bare si at du sier mye tett i fylla, også at dem får ta det med en klype salt. Mest sansynlig vet de allerede dette. Siden venner vet somregel mere enn man tror. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tok litt av rådet til Malvado og sa til bestekompisen min at jeg hadde preiket dritt i fylla og at jeg ikke helt skjønte hvorfor. Han sa han skjønte med en gang at hele historien min var bullshit så vi bare lo av hele greien. Tror jeg dropper å fortelle alle de andre det da de faktisk aldri har møtt denne jenten jeg snakket om. Dessuten er alle de andre jenter så gidder ikke å komme ut tåpelig til de, hehe. I tillegg tok jeg å slettet nr, meldinger osv som har med denne jenten å gjøre. Er så lei av at det skal stalke meg i bakhode, og komme frem når jeg har minst kontroll over hva jeg gjør og føler. Har også bestemt meg for å slutte med sprit, ihvertfall for en stund. Har gjort for mye dumt. Men takk for alle råd og svar. Selv om jeg egentlig visste hva jeg burde gjøre mens jeg skrev dette så trengte jeg den pushen av noen andre. Nå skal jeg bare legge dette bak meg og fokusere på å ikke drikke meg drita og IKKE lyge om slikt! Postet av anonym: 3e02186b5439626919b845eef1c143a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå