C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lenge siden jeg har foretatt meg noe i bildekritikken nå. Slår til med et utrdrag fra en bildeserie jeg jobber med for tida. Poster fire stykker her -- mottar gjerne tilbakemeldinger både på enkeltbilder og helheten. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bilde nr to så veldig tilfeldig ut. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Av desse, meiner eg at det siste er det beste. Dei andre ser ikkje gjennomtenkte ut. Komposisjonen fungerer ikkje (i alle fall ikkje for meg). Det siste var fint. Litt mykje svart på høgre side, kanskje? Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg mener at de to siste er veldig fine, siden du får med noen detaljer samtidig som det er en del rene områder, og det er fine kontraster. Synes derimot at de to førstebildene var litt kjedelige. Ble litt mye grått for min smak... EDIT: Teksten kom dobbelt opp. Endret 2. januar 2012 av Nycolan Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Takk for tilbakemeldinger! Jeg er tilbøyelig til å være enig i at de siste er mer interessante. Er ikke helt sikker på om jeg er enig i at nr.2 virker tilfeldig -- må tenke litt over det. Skal i alle fall ikke prøve å motsi det. Kan prøve en alternativ bskjæring av det siste, for å få mindre svart på høyre side. Ikke usannsynlig at det gir en bedre balanse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Bilde nr to så veldig tilfeldig ut. Det ser muligens tilfeldig ut; men jeg tror nok ikke den er det. Det er mange fine linjer i det, og kanskje det beste i serien. Kan prøve en alternativ bskjæring av det siste, for å få mindre svart på høyre side. Ikke usannsynlig at det gir en bedre balanse. En god ide, ville også tatt litt i bunn slik at solstrålene kommer nærmere hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå