Master1 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Takk for tips, men har funnet en nice en brukt.. 800 kr for en iphone 3g, med 16 giga. Tror dere 16 gb er nok? Holder det liksom for de fleste? Og hva er forskjellen på 3,3g og 3gs? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 16GB synes jeg holder ihvertfal. Forskjell på 3,3G og 3GS, tenker du på telefonene i seg selv, eller mobilnettverk? Isåfall 3G og 3GS når det gjelder nett, 3G har en hastighet over internett på 3.6mbps mens 3GS har en hastighet på 7.2mbps. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 16 GB holder nok. Holdt iallefall i massevis på min S2 med over 200 apps,litt film og musikk. Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Okei , lekent! Tok kontakt med selgeren, håper det ikke er noe videre galt med telefonen Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 HUSK: bruk alltid Finn Betalingsgaranti (hvis selgeren er på Finn). Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Kjøpte en iphone 3gs for 900, hvor det eneste problemet var at homebutton var litt treig. Har funnet en app hvor du kan f.eks riste på mobilen, og det blir på en måte homebutton, hvis det er ekstremt tregt. Gleder meg til å få den Men, er det noe annet jeg trenger?? Det passer vel ikke med vanlig simkort? Hvilket simkort trenger man? ;p Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Passer med vanlig SIM-kort Kun 4 og 4S som trenger MicroSIM. Det har blitt en ganske så stor "business" å reparere iPhones, så hvis du vil ha reparert home-knappen så er det folk der ute som gjør det for 3-400 kr. Endret 5. januar 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Eller du kan fikse den selv Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ang. låseknappen, sjekk denne artikkelen: http://ipod1.no/artikkel/4796/gjor-hjem-knappen-pa-din-ios-enhet-mer-responsiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå