bubba96 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hei! Eg fikk ein reciever til jul og eg hadde en bass i fra før av, men eg greier ikkje å koble bassen til recieveren. Eg har lagt ved noken bilder av uttaket til subben og inntaka til recieveren. Kan noken hjelpe meg med å si kordan eg skal koble til bassen? Her er den einaste utgangen på subben: Her er den inngangen på recieveren som det står skal vere til sub: Her er nokre andre innganger på recieveren: kordan skal eg koble det? Endret 2. januar 2012 av bubba96 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Du har forvekslet utgang og inngang. Du må ha en egen forsterker til suben. Utgangene på forsterkeren din er pre out, som vil si at det er signalet før forsterkning. Det er ikke vanlig at receivere har høyttaler terminaler for sub. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Du har forvekslet utgang og inngang. Du må ha en egen forsterker til suben. Utgangene på forsterkeren din er pre out, som vil si at det er signalet før forsterkning. Det er ikke vanlig at receivere har høyttaler terminaler for sub. Eg har ein hjemmekino forsterker som eg brukte til heile anlegget før, men eg håpte eg kunne forsterke lyden i bassen i tilleg. ikkje bare bruke det gamle. Er det noken muleghet får at eg kan koble forsterkarane sammen og forsterke subben med den nye recieveren i tilleg til den gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå