Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er ikke spesielt overraskende at Fulham vinner her. Et lag med kun en spiller som scorer mål og når nevnte spiller ute av form så blir det vanskelig å vinne fotballkamper. Når vi også har 10 spillere fra start til slutt når Walcott starter blir det umulig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For meg er Hangeland en av banens beste. Tok jeg fullstendig ut Van Persie i 2.omgang og har stort sett full kontroll. Litt rart at han ikke er i en bedre klubb. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Tottenham og Chelsea. 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skuffende at vi taper dette, vi må lære oss å punktere kamper, er så unødvendig... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Tottenham og Chelsea. Fuck off. 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sånn FYI: Gjett hvem som forlenget den ballen til Zamora istedet for å heade den vekk? Jepp! Sebastien Squillaci. The Wonder Man. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nå skal jeg gjøre det samme som mange supportere av andre lag gjør når mitt favorittlag går på en smell. HAHAHAHAH! DETTE ER HERLIG!!! Synes dette er helt greit. Så lenge du ikke klager neste gang det skjer med deg Jeg klager ikke, for det plager meg ikke. Det er jo bare latterlig oppførsel. Jeg hadde bare ventet på en mulighet til å "ta igjen". Men for å være seriøs er ikke dette Arsenalstandard. Dere er ikke alene, om det er noen trøst. United tapte mot Blackburn og City mot Sunderland. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 There's only one F' in Fulham! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Tottenham og Chelsea. Fuck off. ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sånn FYI: Gjett hvem som forlenget den ballen til Zamora istedet for å heade den vekk? Jepp! Sebastien Squillaci. The Wonder Man. Selvfølgelig. Han spiller jo aldri for oss. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Tottenham og Chelsea. Chelsea tar nok en av dem. Så spørs det om Tottenham klarer å holde sesongen ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Tottenham og Chelsea. Fuck off. Hva da? Tottenham er for langt å hente. Chelsea har mye bredere stall enn oss. Vi taper borte mot bunnlag og vinner ikke hjemme mot bunnlag. Da blir det ikke champions league. Så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Beklager, det ble skrevet i affekt, og jeg la ikke merke til hvem som skrev innlegget. Trodde noen var innom bare for å helle salt i åpne sår. 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Mange kamper igjen, gutter. Dette klarer vi! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Tottenham er gode, men jeg føler meg ikke sikker på at de holder sesongen ut. Chelsea har en latterlig god stall som ikke klarer å spille sammen. Får de til samspillet utover våren er de garantert topp 4. Arsenal er etter min mening en dårligere kandidat til topp 4 enn Liverpool, da Liverpool har et stort potensiale i spillere som ikke har slått til og KAN gjøre det. Arsenal består stort sett av spillere som allerede er over-the-top. Endret 2. januar 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg mener du tar feil på en rekke punkter kloffsk, men jeg tror ikke dette er øyeblikket for å ta den diskusjonen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ok! DU tar feil fordi JEG sier det! 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det går opp og ned i livet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Tottenham er gode, men jeg føler meg ikke sikker på at de holder sesongen ut. Chelsea har en latterlig god stall som ikke klarer å spille sammen. Får de til samspillet utover våren er de garantert topp 4. Arsenal er etter min mening en dårligere kandidat til topp 4 enn Liverpool, da Liverpool har et stort potensiale i spillere som ikke har slått til og KAN gjøre det. Arsenal består stort sett av spillere som allerede er over-the-top. Hehehaehaheaheahea, what? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hehe. Nei, vi får se til sommeren. Arsenal bør uansett være fornøyd med topp 6 etter at 2 av 3 gode spillere forsvant i sommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå