Atald Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det mulig? Så jævlig svakt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 OMG Jeg er bitter, hvorfor valgte jeg Arsenal? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Haha. Nå er jeg glad, så glad! Helt utrolig at Arsenal er så høyt oppe som de er. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Faen, der steg prisen på Zamora. Herlig spiller, dessverre skulle han ventet litt med akkurat det der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 6 plass igjen. Svak, svak periode vi er inne i nå. Slår ikke Wolves, sliter mot QPR og taper mot Fulham. Haha. Nå er jeg glad, så glad! Helt utrolig at Arsenal er så høyt oppe som de er. Ditto 3 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Herrefred, dette er nesten like ille som at United taper 3-2 mot Bburn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For en latterlig andreomgang. Dette laget fortjener ikke en DRITT når de gjør som de gjør i andre. Jeg skjønner heller ikke filosofien til Wenger. Skal på død og liv hente unge spillere, men skal faen ikke bruke noen av de... SQUILLACI er på nivå med en rævva norsk 4. divisjonsspiller og bør ikke få kalle seg Premier League-stjerne. Fuck dette, fuck Wenger, fuck alt. Fulham fortjente å ta alt her. Vi ville ikke noe som helst i andre omgang. 1 Lenke til kommentar
Edian Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nå skal jeg gjøre det samme som mange supportere av andre lag gjør når mitt favorittlag går på en smell. HAHAHAHAH! DETTE ER HERLIG!!! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nå skal jeg gjøre det samme som mange supportere av andre lag gjør når mitt favorittlag går på en smell. HAHAHAHAH! DETTE ER HERLIG!!! Synes dette er helt greit. Så lenge du ikke klager neste gang det skjer med deg Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det blir utrolig morsomt å se hvem som tar #3 og #4 i EPL i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå