Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 THE FUCKING SQUIDMAN IS BACK!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det bare meg som synes at andre gult kort til DJ var billig? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Så, vi er uten Djourou, Vermaelen, 4x backer mot Swansea borte? Blir stas det. Du glemmer Leeds. Djourou er tilgjengelig mot Swansea mtp. at han ikke får spilt i FA cupen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det bare meg som synes at andre gult kort til DJ var billig? Helt ok. Han har hatt flere forseelser som var kvalifisert til gult i dag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det bare meg som synes at andre gult kort til DJ var billig? Nei. Han var altfor sen i en takling 2 minutter tidligere og var ufattelig nærme et rødt kort for enhver takling han prøvde seg på etter dette. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det bare meg som synes at andre gult kort til DJ var billig? Var billig ja, men han levde på kanten en stund. Wenger burde ha byttet han ut før. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Så, vi er uten Djourou, Vermaelen, 4x backer mot Swansea borte? Blir stas det. Du glemmer Leeds. Djourou er tilgjengelig mot Swansea mtp. at han ikke får spilt i FA cupen. Ah sant det. Leeds om en uke. Fremdeles er vi short on forsvarsspillere. Blir vel Kos - Squid - Merte - Miquel tenkte jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Måtte komme... Helvette!!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Yennaris kan også bruke i forsvar. FAENAFAENFANENAFNANAE Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) JAA!!!! GLEDE. Flott keeper, minner meg om De Gea. Endret 2. januar 2012 av kloffsk 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fulham rekker 3 poeng her. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fuck this shit. Synes det er så jævlig unødvendig. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sa også at vi ikke kom til å ta 3p. Hvordan legger jeg inn annonse i Dagbladet som spåkone? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Herlig og fullt fortjent utligning, Arsenal har blitt rævkjørt i hele andre omgang. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Måtte jo komme. Back to fifth. Wenger din stae geit! Du MÅ bruke penger i januar. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 som alltid har det blitt et baklengsmål på grunn av en eller annen tabbe. Som nå dreit keeperen seg ut fullstendig -.- Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 A poeng med Chelsea og Pool igjen. Faen ass. 4 plassen blir jævla vanskelig. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For en keepertabbe! Det er så jævlig fortjent også, hele laget burde fått skambank for å rakne sånn som de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå