Gå til innhold

Bortfall av lyd og bilde med samsung led ue46b6050 og hw-c560s hjemmekino

Anbefalte innlegg

Hei.

Har slitt med et problem hele kvelden. Plutselig når jeg kom tilbake til tv`n etter en tur på kjøkkenet, var alt svart. (mulig en 15 mnd gammel datter har fiklet)??

Ingen lyd, ikke noe bilde. I displayet på receiver står det kun sat, men ingen annen info. Hvis jeg "refresher", bytter input source på forsterkeren og så tilbake til sat, har jeg lyd i ca 5 sek, men så blir alt dødt igjen. Har sittet hele kvelden og prøvd forskjellige ting, men får det ikke til å funke. Alt var såre vel for 4 timer siden....

På forsterkeren har jeg blueray på hdmi 1, canal digital hd pvr på hdmi 2 og apple-tv på hdmi 3.

Alle kabler virker. Har prøvd å kople pvr direkte til tv med alle 4 kabler (inkludert den jeg bruker fra hdmi out på forsterkeren og inn på tv`n. Det virker. Når jeg drar ut hdmi-kablen av tv`n (den fra forsterker til hdmi-in på tv, får jeg lyd i anlegget, men når jeg setter den inn igjen blir alt borte. Har lyd noen sekunder, og det virker som om den "leter etter bilde" men så faller alt ut. Får heller ikke bilde på blueray eller apple tv.

Noen tips til instillinger, eller er det hdmi-out på forsterker som ikke fungerer? (vel, lyden fungerer, hvis jeg kopler den fra i tv-enden....

Tusen takk for smarte tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...