Chubby Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg vurderer og bygge min egen lille Shuttle PC, men vil først få oppklart noen problemer jeg frykter kan oppstå. Jeg ser de bruker en 200 watts ITX strømforsyning, og jeg må vite om det holler til mitt oppsett: Barton 2500+ SB Audigy 2 Maxtor 120 Gb 7200RPM Hercules 9600 256 Mb DDR Pioneer DVD-brenner TWINmos 2x256 PC2700 Så lurte jeg også på hvor jeg kunne kjøpe heatpipe CPU kjøler, og hvilket skjermkort dere ville anbefale (et med lavt strømforbruk og god tv-ut). Og om noen lurer så skal dette bli en stue PC som kanskje vil bli spillet noe på (ikke Hl2 eller Doom3). Takker for svar. Lenke til kommentar
Chubby Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Etter å ha studert hw.no's test av denne ser jeg at kjøling følger med i bundle, gjenstår da bare om strømforsyningen holder, og hvor jeg i tilfelle nei kunne kjøpe en kraftigere. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Går ut ifra det er sn41g2 du skal ha. Det innebygde lydkortet er nesten av audigy2-kvalitet...bruk heller pengene på et bedre skjermkort ala 9500pro eller 9700 og oppover. Psu er av god kvalitet så den holder uten problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå