cinax Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Heisann. Skal da hjelpe muttern med å kjøpe ny laptop. Pris: Maks 5000 Størrelse: 17" Bruk: Surfing, tekstdokumenter, lagring og redigering av bilder Har sett litt rundt,men er ikke sikker på hva som er bra eller dårlig. Intel/amd ? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Denne er grei til din mors bruk http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647983#extra Jeg ville styrt unna AMD prosessor. Core i3 er et helt greit valg. Lenke til kommentar
cinax Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Så grei ut den ! Og acer er en bra maskin ? Har bare hatt asus, og er hvertfall veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jepp. Merk at oppløsningen er svært lav, men din mor vil kanskje heller ha litt store fonter? Lenke til kommentar
cinax Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Så det. Men hun bryr seg nok ikke så mye om det tror jeg Men da går jeg nok for den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå