Håkon Øvermo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja da er temadagen over for denne gang med hele 32 flotte og lyse bilder. Må si at oppsluttingen var over all forventning, og det var hyggelig å sitte å evaluere alle de flotte innslagene. Noen av de nye Digitene var med så det var ekstra hyggelig. Vet det er mange som ønsker å kåre eller utrope det beste bilde, tror mange har sine egen oppfatting om og hva de liker, så jeg tenker at det får være slik. Gleden ved å kunne fotografer på det nivået en er kommet til og kunne dele det med andre, få konstruktive tilbakemeldinger det er nok hyggelig og det de fleste ønsker her på forumet. Da gleder vi oss til flere og spennende temadager i året som kommer. Sender snart ut en utfordring til en eller annen så følg med å ta i mot stafettpinnen, den som måtte få han. Mvh Håkon 2 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Da har jeg sagt ja til å ta imot stafettpinnen og takker for tilliten ang. temadag, vil komme med forslag til nytt tema ganske snart, mest sannsynlig i morra. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Flott :-) Bare varsle om det her eller på mail eller PM så skal jeg legge den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg