lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 God kveld. Satt å spilte skyrim istad på min Xbox 360. Og midt i spillet så hang alt seg opp, gikk ikke å trykke på noen knapper på kontrollen, ingenting skjedd. Måtte gå bort å trykke på av/på knappen på selve maskinen, trykket en gang, og da hørte jeg maskinen jobbet (akkurat sånn som man hører en harddisk på en pc jobber) så skrudde den seg av etter noen sekunder.. Etter en liten stund skrudde jeg den på igjen, og startet spillet og spilte videre. Er dette noe som normalt kan skje innimellom? Første gang det har skjedd hos meg ihvertfall.. Bør jeg formatere og gjenopprette hele Xbox systemet? Eller er det sånn som kan skje, uten å skade maskinen/spill fila? Alt virket igjen etterpå ihvertfall, merket ikke noe feil, spilte ca 30min føre jeg slo av for dagen. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er vanlig at det skjer med bethesda spill! ^^ var samme med fallout:new vegas bl.a Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 jupp desverre men skyrim er mye bedre for freezes en oblivion fallout og fallout vegas Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ingenting å bli redd for, hender oss alle. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Oki. Så jeg behøver ikke formatere og gjenopprette Xbox systemet av den grunn? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 skjedde meg også med Skyrim, ingen grunn til panikk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Trur ikkje det er naudsynt at du formaterar heile maskina, slettar cache, og opprettar ny gamertag.. Det skjedde meg og ein gong, var ikkje noko krise. Eg er flink så lagre spelet mitt i Skyrim. Så eg tapte omlag 5 minuttar. Skyrim er for øvrig eit magisk spel :-) Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Har du den gamle typen xbox? Vet av erfaring at de gamle blir ødelagt etterhvert (laseren) og slutter å lese spilla. Edit# Og når den da slutter å lese spillet, låser hele driten seg. Endret 3. januar 2012 av Extremer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du den gamle typen xbox? Vet av erfaring at de gamle blir ødelagt etterhvert (laseren) og slutter å lese spilla. Edit# Og når den da slutter å lese spillet, låser hele driten seg. ? hva har laseren med dette å gjøre? 99% av brukerene har vel en harddisk som de legger spillet på for å få bedre ytelse, mindre bråk og spare laseren Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Alle spille mine ligger på harddisken, og jeg har den nye slim versjonen av xbox'en. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Har du den gamle typen xbox? Vet av erfaring at de gamle blir ødelagt etterhvert (laseren) og slutter å lese spilla. Edit# Og når den da slutter å lese spillet, låser hele driten seg. ? hva har laseren med dette å gjøre? 99% av brukerene har vel en harddisk som de legger spillet på for å få bedre ytelse, mindre bråk og spare laseren Leste du hva jeg skrev? De gamle xboxene hadde oftest 20GB hdd, og derfor hadde man ikke plass til så mye. Er fult klar over hva du prater om, derfor jeg spurte om han hadde den gamle versjonen. På min xbox (gammel type med 20gb hdd) ble laseren helt slitt og jeg fikk ikke spilt noen spill til slutt. Endret 4. januar 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå