iver89 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Fikk en kjempefin sykkel gratis ved en kjeller-rydde-greie. Men den mangel bakhjulet, men siden det virkelig er en kjempefin sykkel tengte jeg at jeg skulle spandere det på meg selv. Men, da jeg så på forhulet, stod det at hjulet målte 700x38C, hva betyr dette? Vet at det er en slags målestandard, men hva blir det i tommer? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har ikke anelse, men hvis du trenger et hjul kan du jo bare dra på en sportbutikk :wink: 100% sikker på at de kan det der bedre enn oss på forumet... (hvis ingen her jobber i en da) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har ikke anelse, men hvis du trenger et hjul kan du jo bare dra på en sportbutikk :wink: 100% sikker på at de kan det der bedre enn oss på forumet... (hvis ingen her jobber i en da) glapp... du tok ordene rett ut av munnen/fingrene mine. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 ok, får gjøre det i friminuttet i morgen Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ok, får gjøre det i friminuttet i morgen Hvor langt friminutt har du'a? Har bare 45min jeg. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hmm, der står sikkert nokke anna enn dinna tall-kombinasjonen der. skal ver tommer felg, bredde osv. dinne tallkombinasjonen sa meg ingenting. Gammel sykkel eller? mangler den dekk(bare gummi), hjul(gummi og felg) eller felg? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ok, får gjøre det i friminuttet i morgen Hvor langt friminutt har du'a? Har bare 45min jeg. hahahaha, jeg kan ta 10min friminutt når jeg vill og så mange ganger jeg vil Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kan det ver 7.00 x 38c?? stor sykkel eller? kan det stemme med 38tommer hjul????????(ok, maaange "?") men, 7 tommer bredde var litt vel.. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 kan det ver 7.00 x 38c??stor sykkel eller? kan det stemme med 38tommer hjul????????(ok, maaange "?") men, 7 tommer bredde var litt vel.. 26 tommer er standard, 28 tommer på hybridsykler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå