wergz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå skal jeg snart kjøpe ny pakke med proteinpulver. I pakke med Mutant Mass - skal jeg ta Crea-bolic eller Creatine for å ha enda støre sjanse for å gå opp i vekt? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg vil ikke anbefale kapsler men... Lenke til kommentar
wergz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg vil ikke anbefale kapsler men... Nei, jeg har ingen erfaringer med kapsler, men jeg spurte bare om hvorfor det ene eller det andre. Så hvorfor ikke kapsler? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Folk har forskjellige meninger om smaken. Noen sier den er sterk i forhold til andre shaker? Noen som vil anbefale "Cookies and cream" f.eks ? Dette er nok den som høres best ut for meg Endret 5. februar 2012 av wergz Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fordi pulver kan brukes til som mangt... Kapsler funker bra det også men ikke like praktisk og pulver har bra effekt. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fordi pulver kan brukes til som mangt... Kapsler funker bra det også men ikke like praktisk og pulver har bra effekt. Jeg hadde en anelse av at det var 2 forskjellige ting. Men nå skjønner jeg at det er enten kapsler eller pulver... samme stoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå