Tristus`- Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skal kjøpe meg kald katode, men følger det med noe å feste de med? På Forhånd Takk.. Tristus`- Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 den følger med to små biter med sånn borrelås, men de dekker bare den ene klossen på siden... den andre må/kan feste med noe annet. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 den følger med to små biter med sånn borrelås, men de dekker bare den ene klossen på siden... den andre må/kan feste med noe annet. Hva røyker du? Det følger med nok borrelås til både inverter og katodelys. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Likte modden din skamm bra nice work. Digget skjermen din også forresten _________________ AMD Xp1800+@1700MHz Aopen AK77-8Max Sapphire Radeon 9500pro 512MB DDR-Ram PC2100 Creative SoundBlaster Audigy Live Maxtor 60G,WD 80G,WD 120G Lenke til kommentar
shebban Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg fikk ikke noe til å feste rørene eller den lille boksen... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg bestilte 2 uv lys katoder og en inverter og fikk en stor borelås til inverter og 2 små borelås til den ene katoden, måtte feste det ene lyset med maling teip litt jeg hadde liggende Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg bestilte 2 uv lys katoder og en inverter og fikk en stor borelås til inverter og 2 små borelås til den ene katoden, måtte feste det ene lyset med maling teip litt jeg hadde liggende Du kan jo lipppe av 2 små biter av den store da. trenger ikke heile den for å feste stakkars lille inventeren.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg fikk bare med nok til å feste halve katoden og desuten så røyker jeg ikke!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå