Devilizer Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg har et problem når jeg skal spille multiplayer. når jeg f.eks velger LAN med/uten bot. jeg velger create game, velger f.eks Assault, og klikker OK. da kommer det opp en feilmld: Cold not load binary d:sierrahalf-lifecstrikecl_dllsclient.dll når jeg da klikker på ok-knappen avsluttes CS. dette kommer HVER gang.. :sad: :sad: :sad: dette gjelder da v1.3 jeg har lasta ned både 1.3full install og 1113update og prøvd dem begge.. jeg har også prøvd å fått client.dll fra noen andre.. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Den ene versjonen du nevner er for CS uten half-life. Jeg vet ikke om det har noe å si for mangel på filer eller korrupte filer. Det tar vel ikke så lang tid å installere spillet på nytt? Lenke til kommentar
Devilizer Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 jeg har prøvd å installere CS 500 ganger... :sad: Lenke til kommentar
kim Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 kopier den dll filen fra serveren over til alle maskinene i nettverket som skal spille.. funket med meg en gang =) Lenke til kommentar
Devilizer Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 dette skjer når jeg skal spille med megselv mot bot. så det er jo ikke noe med nettverket eller .no... er helt blank her jeg.. :sad: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 13:57, Pretender skrev:Den ene versjonen du nevner er for CS uten half-life.Jeg vet ikke om det har noe å si for mangel på filer eller korrupte filer.Det tar vel ikke så lang tid å installere spillet på nytt? sorry mac.. du tar nok feil der! 1.3full er for halflife UTEN cs ikke omvendt! Det du kan gjøre devilizer... hvis du sletter cstrike mappa som i ditt tilfelle ligger d:sierrahalf-lifeCSTRKE for så å kjøre 1.3full, vil du legge inn modden på nytt.. hvis ikke dette går kan du prøve med en reinstallasjon av hele hl/cs mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 20:32, Devilizer skrev:jeg har prøvd å installere CS 500 ganger... :sad: ok så ikke den... :smile: jeg sender deg min dll fil på hotmail adressa di... prøv den Lenke til kommentar
Devilizer Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 dessverre så funka ikke det heller.. :sad: vet ikke om det har noe meg det å gjøre at jeg har half-life fra generation cd... menne d skulle vel ikke d... jeg prøvde en brent versjon oxo, men det funka heller ik.. :sad: /me slaps HL CS around a bit with a not usable dll file Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg fikk den feilmeldingen når jeg installerte eeeh.... tja.... en eller annen Yakuza/Japse/Max-Payne Mod til HL. Da installerte jeg HL på nytt med de nyeste patchene og fikk samme feilen. Den mod'en lå på en Pc games plate som fulgte med bladet. Da lasta jeg ned moden fra nettet istedet og det virket med en gang. Du har nok fått tak i en korrupt mod. kanskje ?... Lenke til kommentar
Devilizer Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:44, JarleW skrev:Jeg fikk den feilmeldingen når jeg installerte eeeh.... tja.... en eller annen Yakuza/Japse/Max-Payne Mod til HL. Da installerte jeg HL på nytt med de nyeste patchene og fikk samme feilen. Den mod'en lå på en Pc games plate som fulgte med bladet.Da lasta jeg ned moden fra nettet istedet og det virket med en gang. Du har nok fått tak i en korrupt mod. kanskje ?... jeg har HL og CS fra en original generation cd.. der var det cs1.0.. har lasta ned 1.3 fra cs sida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå