Smarry Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei hei! Jeg trenger hjelp til kjøp av ny bærbar pc. Har et budsjett på 4-5000kr. Ønsker en bærbar pc med god lagringsplass, dvdbrenner og muligheten til å spille noen av de nyeste spillene på markedet (trenger ikke kjøres på best mulig oppløsning)dersom det er mulig. Noen som vil hjelpe? Kanskje tipse litt om gode tilbud nå når nyttårssalget kjøres i gang? Jeg har liten peiling på pc selv, men har hørt at Asus skal være bra? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Velkommen til forumet! Ville kikket på Asus X53SV om jeg var deg. Lenke til kommentar
Smarry Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Takker! Pc-en du anbefaler koster jo rundt 6000 kroner om jeg ikke tar feil? Endret 1. januar 2012 av Smarry Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hmm mente den var litt billigere.. Men da kan du jo feks se på K53SV http://www.prisjakt.no/product.php?p=1009012 Lenke til kommentar
Smarry Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Takker for tips! Sitter og ser i tilbudsavisene fra Coop Elektro og Euronics. Euronics har en ASUS X53TA til 4999kr, men når jeg søker på denne i prisguiden, kommer det opp at den er utgått. Har det seg faktisk slik at Euronics selger bærbare som er utgått fra markedet?? (Jada, jeg vet at man ikke skal kjøpe pc-er hos slike butikker! ) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Finner ikke den pcen hos euronics.. Er mange forskjellige versjoner av den med forskjellig HW... Kan du poste maskinens specs? Lenke til kommentar
Smarry Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 ASUS X53TA Prosessor: AMD A4 Nettverk: 802.11bgn Dvd-brenner USB 3.0 Webcam HDMI Bluetooth Batteri: 6 celler OS: Windows 7 Home Premium 6GB minne 750 gb harddisk 15,6" Ellers så står det ikke så mye mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 uff hold deg unna! AMD A4 og A6 er ikke mye å skryte av kontra Intel i5 og i7.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå