sifaz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei. jeg bruker en skolepc nå for tiden siden min stasjonere pc har blitt ødelagt. Da vil jeg bruke en HDMI kabel til å se på tv via den. Jeg fant ut da at jeg ikke har en HDMI inngang på skolepcen da. er det mulig å kjøpe en dekoder fra HDMI til for eksempel USB som ikke er for dyr? Bruker denne pcen her: http://www.dell.com/no/bedrifter/p/vostro-3300/pd Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg kan nesten love deg at den billigste løsningen er å kjøpe en liten skjerm med HDMI-inngang Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 skjekk på dealextream(bare google det) de har veldig mye rart. litt lang leveringstid hvis det haster da... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Blir litt usikker jeg, vil du ha pc-skjermen på tven? I så fall kan du bruke en hann til hann vga kabel hvis tven har vga inngang... Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Blir litt usikker jeg, vil du ha pc-skjermen på tven? I så fall kan du bruke en hann til hann vga kabel hvis tven har vga inngang... tven har en hdmi inngang men det er pcen min som ikke har det. der er problemet mitt. Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 skjekk på dealextream(bare google det) de har veldig mye rart. litt lang leveringstid hvis det haster da... jeg sjekket siden men finnes det en adapter fra hdmi til USB der? Jeg fant ikke et. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) De færreste (ingen?) laptoper har dette. En løsning kan være eksternt TV-kort, men det tror jeg blir dyrere enn å kjøpe en skjerm med HDMI. I skrivende stund finner jeg faktisk ingen TV-kort som støtter HDMI. edit: USB ville uansett vært for slapt for videooverføring i ok kvalitet Endret 2. januar 2012 av Khaffner Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Blir litt usikker jeg, vil du ha pc-skjermen på tven? I så fall kan du bruke en hann til hann vga kabel hvis tven har vga inngang... tven har en hdmi inngang men det er pcen min som ikke har det. der er problemet mitt. Har tven vga inngang? ProduktLINK Evt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622856 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 For meg virker det som om det er litt begrepsforvirring ute og går her. så vidt jeg skjønner TS. er det en HDMI UTGANG h*n er interessert i på laptopen sin. TS: har laptopen DVI utgang? isåfall er det grei skuring med en DVI -> HDMI du vil bare ikke få lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå