SLi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Vel, ikke så mange egentlig. CS:GO GTA: V Kanskje et nytt spill i BF serien..? Vil dog heller vente 2 år en å få BF3v2 Et nytt COD, ikke noe shit med samme spillmotor. Det var egentlig det. Endret 2. januar 2012 av Awezome Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Helt klar førsteplass: Risen 2 (fra Piranha Bytes) Kanskje det eneste spillet jeg kommer til å spille i 2012 og fremover. En mulig kandidat nummer 2 er Far Cry 3, men er redd den inneholder for mye QTE og andre alvorlige konsoll-infeksjoner. Kan ikke si det er noe annet som frister. De siste år er det stort sett bare kommet ut latterlig dårlige spill som er redusert og simplifisert til såkalte "folkefavoritter" og pengebøsser for kyniske ekstrem-kapitalister. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Diablo III Nytt Call of Duty Ny Assassin's Creed Gleder meg til disse om de kommer i 2012 eller senere Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 The Secret World XCOM Syndicate Mass Effect 3 Bioshock: Infinite Borderlands 2 Er ellers masse bra spill som kommer og all grunn til å glede seg. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) The Secret World XCOM Syndicate Mass Effect 3 Bioshock: Infinite Borderlands 2 Er ellers masse bra spill som kommer og all grunn til å glede seg. Jeg ser mest frem til: GTA V Sly 4 Far Cry 3 Endret 7. januar 2012 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå