CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vær så snill da! Skole er morsomt! Jeg har faktisk gledet meg til skolen på en måte. Jeg har jobbet og tjent 3500kr i uken ,og det ville jeg jo ha fortsatt med ,men jeg gleder meg til og bli ferdig med utdanningen min. Gleder meg til og treffe nye personer og få nye kamerater. Mister også noen og det er alltid like trist rundt skolestart. Gleder meg til og jobbe og feilsøke på forsterkere og DVDspillere osv. Gleder meg til og spille musikk for full guffe på de forsterkerne vi har. (Kommer til og kjøre 5x200W (Med 5forskjellige forsterkere som er håndlaget) på noen Bang Olufsen høytalere. Og et par andre ikke fult så kule høytalere vi har stående. Gleder meg til og komme ut i lære og tjene penger. Gleder meg til og ha Internett på skolen og vi har 4datamaskiner av rimelig ny dato i klasserommet vedsiden av verksted delen av klasserommet. (Der vi sitter og feilsøker) Gleder meg til og begynne på Årstad VGS og utforske litt og gå rundt og se på de forskjellige klassene (Spess de på Kronsminde siden det der er slike typiske damelinjer. Altså Sykepleier, hjelpepleier,barnehage ass. OSV++) Så jeg vil begynne på skolen igjen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå