CaNaBiS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig mange her i forumet *+++++* Alle de gode seriene starter igjen: Hotel Cæsar, Torsdagsklubben, sikkert flere... Du sier GODE, å så nevner du den mest horrible styggeste å værste tv2 har sendt noen gang? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg begynner 19.08.2003 kl. 10:00 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Men jeg synes bare det er så kjipt å forlate årets høydepunkt nemlig sommerferien, til fordel for en mix av fengsel, galehus, og et sted der slemme voksne folk med dårlig ånde går rundt og maser og klager over at hvis man ikke gjør som de befaler så vanker det pryl! Hehe . enig =) sitter og #venter# på at skolen skal begynne nå, huff.... hehe =) Svarte ******, i helvete :-x 'unskyld mor,,,,,,,,,,,,,,,,,hehe :-) LOZER Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Begynner på skolen i dag, klokka 12 (bare 3 timer igjen nå D: ) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Begynner på skolen i dag, klokka 12 (bare 3 timer igjen nå D: ) Jeg drar nå Hurra! Gleder meg nesten litt Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 begynner 12 jeg. eneste som er bra i dag var at når jeg våknet hadde mange allerede begynt .. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er nå ferdig med første skoledag, og fy fa*n for ei timeplan, så inni hælvette dårlig opplegg... 2k Vanlig skole starter allerede i morra og greier Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du sier GODE, å så nevner du den mest horrible styggeste å værste tv2 har sendt noen gang? Hehe... Kanskje ikke den beste serien å dra fram, men en annen serie som er kul er denne Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 gode gamle MVÆÆÆK MVÆÆÆK... Pingu er og blir kongen på nordpolen... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kul dag på OHG- vanlig skole på torsdag... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kul dag på OHG- vanlig skole på torsdag... candyfloss kom du i klasse med en av disse ? : Tor herman Smedsrud, Svend Boye, magnus berg ??? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Tenk på oss stakkarer som begynnte 8.15 sist torsdag, da... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Tenk på oss stakkarer som begynnte 8.15 sist torsdag, da... *gråter* :oops: Jeg får krampe i brystet av å tenke på dere... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvorfor klager dere så mye? Føler dere det er kult å klage? De fleste av dere har to valg: Gå på skole eller ikke gå på skole. Det er ingen som tvinger dere å gå på skole. Hvis dere ikke vil gå på skole så SLUTT OG SKAFF DERE JOBB. Selv jobbet jeg samtlige 8 uker av sommerferien og syntes det var kjekt å begynne igjen i dag. Eneste minuset med dette året er at jeg skal ha 10 timer norsk i uken. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Eneste minuset med dette året er at jeg skal ha 10 timer norsk i uken. Jeg gleder meg ikke akkurat til det jeg heller, men blir gøy å gå på skole igjen, ja... Går du media? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nope, går i 3AP (allmennfaglig påbygging). Har kastet bort 2 år på skole, ett på Salg og Service og ett på IKT. Kanskje ta litt "igjenn" nå.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ah begynte på skolen kl 9.00 i dag. Var der i ca 1. time så ferdig. Det var jæ*** mye vits i å kjøre buss i 20.min en vei for å komme dit. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Huff, begynte klokken 08.30... hardt! sov btw 15 timer i natt! Kom hjem fra LAN og var trøtt... sovna da jeg skulle skifte klær kl. halv 4 igår... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hvorfor begynner dere så seint? eller hvorfor begynner jeg så tidlig? Må være på skolen klokka 8.00 jeg : og på mandag har jeg 8 timer... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Hvorfor klager dere så mye? Føler dere det er kult å klage? De fleste av dere har to valg: Gå på skole eller ikke gå på skole. Det er ingen som tvinger dere å gå på skole. Hvis dere ikke vil gå på skole så SLUTT OG SKAFF DERE JOBB. Selv jobbet jeg samtlige 8 uker av sommerferien og syntes det var kjekt å begynne igjen i dag. Eneste minuset med dette året er at jeg skal ha 10 timer norsk i uken. også så sinna da! Vi går på skole fordi vi vil få oss en utdannelse, og får å få en utdannelse så må man gjerne streve litt, som foreksempel å gå på skole. Noen ganger kan det værte kjipt å gå på skolen, og kanskje en smule bedre med sommerferie, alstå, når man slutter sommerferien, og må på skole igjen så synes man det er dumt. For sommerferie er bedre enn skole! uansett, jeg hadde første skoledag i vk1 salg og service i dag, det KAN faktisk ikke bli så ille dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå