Gå til innhold

Skolestart...why me?!?!

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mange her i forumet har jobbet veldig lenge nå. Noen har gått på skole i ett par uker allerede. Noen har hverken jobb eller penger. Barn mangler basisgrunnlag som mat, et sted å sove og en familie. Mennesker lever i konstant frykt for landminer og udetonerte bomber som slenger rundt i nabolaget. Mennesker ligger på sykehuset og behandles for kreft. Mens de fleste barn kjemper for en rett til og lære seg å lese, så starter du på skolen imorgen, en skole med utrolig høy standard i forhold til hva de fleste må ta til takke med. Du har mat på bordet. Du har en seng å sove i. Du har en familie. OG DU KLAGER?!?!?! :woot:

Lenke til kommentar

joda, det er synd på folk som har det vondt, de som er syke, og de i u-land o.l.

Men jeg synes bare det er så kjipt å forlate årets høydepunkt nemlig sommerferien, til fordel for en mix av fengsel, galehus, og et sted der slemme voksne folk med dårlig ånde går rundt og maser og klager over at hvis man ikke gjør som de befaler så vanker det pryl!

Lenke til kommentar
Veldig mange her i forumet har jobbet veldig lenge nå. Noen har gått på skole i ett par uker allerede. Noen har hverken jobb eller penger. Barn mangler basisgrunnlag som mat, et sted å sove og en familie.  Mennesker lever i konstant frykt for landminer og udetonerte bomber som slenger rundt i nabolaget.  Mennesker ligger på sykehuset og behandles for kreft. Mens de fleste barn kjemper for en rett til og lære seg å lese, så starter du på skolen imorgen, en skole med utrolig høy standard i forhold til hva de fleste må ta til takke med. Du har mat på bordet. Du har en seng å sove i. Du har en familie. OG DU KLAGER?!?!?!  :woot:

etter å ha lest dette må jeg bare spørre deg nvoetfiv :

hva har du?

Lenke til kommentar
Angående sommerferien din flodhest, var dette deg? Hvis det var det, gjorde du det for pengene, eller visste du ikke at de filmet?

ahh...der var den ja, en versjon som virker! Ja, det er meg, og ja, jeg gjorde det for penger.

Det er blant annet en av de tingene jeg gjorde i sommer, no rart jeg kommer til å savne sommerferien?

BTW, her er min ønskedrøm:

new_snipersmilie.gifLÆRERE

new_2gunsfiring_v1.gifSKOLEN

Lenke til kommentar
tøff avatar flodhest  

irriterende at jeg ikke klarer og huske hvem det der er.. har sett den figuren før

Takk for det, din er ikke så værst den heller :)

Vet ikke hvem det er selv en gang, slang opp en tråd for å se om noen vet hvem det er, men ingen hadde noen fornuftige svar...folk tror det er en pokemon figur, og noen holder fast på at det er en bumpibjørn...*hirr*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...