flodhest Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 *snøft* Er skolestart i morgen, hvorfor går sommeren så altfor fort? åh...ARGH! Jeg vil ha mer sommerferie...! Kan noen gi meg noen trøstende ord som kanskje redder meg fra sorgen? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det er høst-ferie etter en måned Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig mange her i forumet har jobbet veldig lenge nå. Noen har gått på skole i ett par uker allerede. Noen har hverken jobb eller penger. Barn mangler basisgrunnlag som mat, et sted å sove og en familie. Mennesker lever i konstant frykt for landminer og udetonerte bomber som slenger rundt i nabolaget. Mennesker ligger på sykehuset og behandles for kreft. Mens de fleste barn kjemper for en rett til og lære seg å lese, så starter du på skolen imorgen, en skole med utrolig høy standard i forhold til hva de fleste må ta til takke med. Du har mat på bordet. Du har en seng å sove i. Du har en familie. OG DU KLAGER?!?!?! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 joda, det er synd på folk som har det vondt, de som er syke, og de i u-land o.l. Men jeg synes bare det er så kjipt å forlate årets høydepunkt nemlig sommerferien, til fordel for en mix av fengsel, galehus, og et sted der slemme voksne folk med dårlig ånde går rundt og maser og klager over at hvis man ikke gjør som de befaler så vanker det pryl! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig mange her i forumet har jobbet veldig lenge nå. Noen har gått på skole i ett par uker allerede. Noen har hverken jobb eller penger. Barn mangler basisgrunnlag som mat, et sted å sove og en familie. Mennesker lever i konstant frykt for landminer og udetonerte bomber som slenger rundt i nabolaget. Mennesker ligger på sykehuset og behandles for kreft. Mens de fleste barn kjemper for en rett til og lære seg å lese, så starter du på skolen imorgen, en skole med utrolig høy standard i forhold til hva de fleste må ta til takke med. Du har mat på bordet. Du har en seng å sove i. Du har en familie. OG DU KLAGER?!?!?! etter å ha lest dette må jeg bare spørre deg nvoetfiv : hva har du? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hva har du? Hmm? Jeg har alt :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig mange her i forumet *+++++* Det var seriøst gode ord. Akkurat som Otto Jespersen. btw skolestart.. Alle de gode seriene starter igjen: Hotel Cæsar, Torsdagsklubben, sikkert flere... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det er høst-ferie etter en måned wee! men...men, den varer jo ikke like lenge som sommerferien...også er det ikke sommer i høstferien...argh! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det er høst-ferie etter en måned En måned er mange dager det Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Angående sommerferien din flodhest, var dette deg? Hvis det var det, gjorde du det for pengene, eller visste du ikke at de filmet? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Angående sommerferien din flodhest, var dette deg? Hvis det var det, gjorde du det for pengene, eller visste du ikke at de filmet? ahh...der var den ja, en versjon som virker! Ja, det er meg, og ja, jeg gjorde det for penger. Det er blant annet en av de tingene jeg gjorde i sommer, no rart jeg kommer til å savne sommerferien? BTW, her er min ønskedrøm: LÆRERE SKOLEN Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 tøff avatar flodhest irriterende at jeg ikke klarer og huske hvem det der er.. har sett den figuren før Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 tøff avatar flodhest irriterende at jeg ikke klarer og huske hvem det der er.. har sett den figuren før Takk for det, din er ikke så værst den heller Vet ikke hvem det er selv en gang, slang opp en tråd for å se om noen vet hvem det er, men ingen hadde noen fornuftige svar...folk tror det er en pokemon figur, og noen holder fast på at det er en bumpibjørn...*hirr* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 10 mnd til neste sommerferie Sommerferien hadde ikke vært noe høydepunkt hvis vi hadde sommerferie hele tia 8) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skule suger Begynner i morra kl. 12 Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 12!? Jeg begynner 8.45 ::edit:: 8.(!)45 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg begynte allerede forrige torsdag. Men fikk vi sove litt senere, neii da. Møt opp på skolen 09:35 sharp! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 begynner i morgen selv jeg. men er ikke så ille da. skole mandag til onsdag (langhelg hver uke) og 14 timer skole i uka.. kan leve med det.. Men det faktum at sommeren snart ebber ut - det er tragiskt.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kanskje jeg bør legge meg. Begynner halv ti i morra. :/ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 12!? Jeg begynner 9.45 3:45!? Jeg begynner 8:30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå