trondwestby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hønsehauk i morgenlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fantastisk flott lys! Absolutt ingenting å utette på dette nydelige haukebildet! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er sjelden jeg deler ut 6`ere, men nå skal du få den. Perfekt eksponering av en vakker fugl i eventyrlys. Godt nytt år Trond. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt Nyttår, du starter året med et perfekt bilde!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Dette er bare helt fantastisk flott lys, som er blitt ditt varemerke, takk for bidrag til temadagen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Sjeldent bra av hauken! Nydelig belyst. Majestetisk og stilig positur! Teknisk meget bra! God 5'er! Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fantastisk pent lys på en flott ung hauk dette, gratulerer med årets første blinkskudd. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nydelig lys, nydelig komposisjon og kjempeflott profil du har fått av fuglen. Må slå til med en av mine meget sjeldne 6-ere Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Imponert og bare LÆKKERT.Godt Nytt År. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Meget bra komp og et flott lys. Et lite minus for den blå delen på toppen. Synes den for styrrer en del, det grønne burde gått helt til toppen. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fantastisk flott, på alle måter! Lys, klarhet og skarphet er veldig imponerende og hadde bakgrunnen vært uten den stripa av himmel hadde det vært helt perfekt i mine øyne. Uansett - helheten er så flott at her må jeg bare frem med 6-eren, himmel eller ei Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Enda et flott bilde fra deg!! Nydelig lys og perfekt skarphet på fuglen - vakkert!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg