Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne arr på armen

Fizzle

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg bare lurer på om det er mulig å fjerne noen arr jeg har på overarmen etter kutting med kniv.

Dette er noe jeg angrer utrolig mye på, og det skjedde når jeg gikk gjennom en vanskelig periode av livet mitt. Arrene er 2-3 år gamle og er ganske synlige. Utrolig synlig for meg hvertfall, og det er noe jeg sliter veldig med. Jeg ser sikkert på armen hver eneste dag og tenker; Faen for en idiot jeg var som tok sinnet mitt ut på denne måten". I tillegg så klarer jeg nesten aldri å gå i korterma skjorter eller å bruke hendene på en måte som synliggjør arrene. Er det noe mulighet for meg å få fjernet disse? På en eller annen måte? Når det kommer til farge vil jeg si at arrene er hvite / kanskje litt rosa.

Finnes det noe håp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De vil nok bli mindre synlig med tiden, men forsvinne helt vil de neppe.

Har/hadde selv en del arr på armen som kunne minne om arrene man får av kutting. Det er 5 år siden jeg fikk de, og nå er de nesten usynlig, ikke noe noen legger merke til i hvert fall. Dette var riktig nok arr etter et uhell jeg hadde med en grill, men arr er vel arr...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...