sidiusn Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) hei. jeg skal kjøpe nytt gaming headset. å trenger noen peke pinner. -vil helst at det skal godt å ha på over lengere tid - skal helst være sub. ( grunn må rote bak pc hvergang hvis 3.5mm jacks når jeg skal skifte til anlegg) - pris er ikke så farlig. -stort pluss hvis de har det på cdon. fordi jeg skal handle noe mer der. (er ikke must) så litt på siberia v2 men var ikke usb. så lurte på hva dere ambefaler Endret 1. januar 2012 av sidiusn Lenke til kommentar
TEO3201 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 hei. jeg skal kjøpe nytt gaming headset. å trenger noen peke pinner. -vil helst at det skal godt å ha på over lengere tid - skal helst være sub. ( grunn må rote bak pc hvergang hvis 3.5mm jacks når jeg skal skifte til anlegg) - pris er ikke så farlig. -stort pluss hvis de har det på cdon. fordi jeg skal handle noe mer der. (er ikke must) så litt på siberia v2 men var ikke usb. så lurte på hva dere ambefaler Det er sikkert "løst" nå, men jeg har nettop skaffet meg Corsair Vengeance 1500. Dette er et sykt bra headset, spesielt hvis du har en laptop som ikke har noe bra lydkort. (1500 har innebygget lydkort. Hvis du allerede har et bra lydkort bør du kjøpe 1300 ) Med driverne er 1500 helt syke! De har memory foam, så de er sykt komfortable. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Isteden for å kjøpe USB headsett kan du vel heller kjøpe en 3.5mm switch? Selges på blant annet Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå