Freakingawesome Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg trenger og få lufta litt og kanskje plukke opp noen råd eller tanker fra folk mer intelligente enn meg selv og med mer livserfaring enn hva jeg har Tingen som plager meg er at jeg ikke vet om personlighet virkelig betyr så mye så mye som kvinner vil ha det til, personlig så mener jeg det er en load of bullshit, det er bare noe kvinner sier for å virke mindre overfladiske, mens sannheten er at de fleste egentlig er like dype som den grunne enden i et barnebasseng. (det samme kan sies om menn men vi inrømmer det i det minste) Et eksempel på dette er mitt eget kjærlighetsliv, fra jeg fikk mitt første ballehår til jeg ble 18 var kjærlighetslivet totalt ikke eksisterende, de eneste kyssene jeg fikk var kyss på kinnet fra min mor. Hvorfor? fordi jeg var smellfeit og veldig lav helt til jeg ble 18år gammel(veldig lav er jeg fremdeles) så jeg måtte stå å se på at mine kjekkere, tynnere og høyere venner dro inn alle jentene mens jeg aldri fikk så mye som et blikk. det var ikke før jeg slanket av meg 50kg at jentene endelig begynte å gi meg litt attention og jeg fikk min første kjæreste og mista jomfrudommen 4år senere enn de fleste andre av kameratene mine, Og dette til tross for at jeg har en "bedre" personlighet, Jeg er snill, omtenksom, morsom, gøy å være sammen med, og jeg tok som oftest ledelsen i den lille kameratgjengen vi hadde. Personligheten min forandret seg ikke, det som forandret seg var utsendet mitt. Damer står ikke akuratt i kø for å date meg nå heller, er fremdeles alt for kort for de fleste (163cm) Bottom line is, du kan ha så mye selvtillit du bare vil, du kan være snillere enn jesus, du kan ha bedre humor enn George Carlin, men om du ser ut som dette så er sjansene små for at du får deg noe. Slik jeg ser det så er kvinner ute etter disse tingene i en mann Høyde, (over 1.80) Sosial status, Penger, En gigantisk penis, Et bra utsende, Og han må se bra ut ved siden av dere. Ladies, tired of your old handbags? Tired of those same old clothes? Your necklaces and rings lost their shine? Well don't whine, try the new hot accesory straight from hollywood! It's MEN! now comes without personality, at only half price you can't afford to miss one. Get yours today! (may vary in size and looks) Nå er jeg klar over at jeg virker som en bitter kvinnehatende dritt, dette er ikke sant, jeg liker kvinner, dere er noen flotte vesener og dere har all rett til å være så overfladiske dere bare vil. Jeg stiller egentlig bare et spørsmål og håper at teorien min blir satt på plass og at jeg tar feil. Så jenter, betyr virkelig personlighet mer enn utsende for dere? kan et godt utsende veie opp for en dårlig personlighet og vice versa? Endret 1. januar 2012 av Freakingawesome Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Du høres ut som en bitter person. Trist at ting har utviklet seg sånn for deg, men det er tydelig at du har definitivt manglet noe mer enn kun utseende om du faktisk fortsatt har problemer selv om du er "mer" normal. For meg lukter det "dårlig" selvtillit lang vei, men det er godt at det er noe annet som gjør at kvinnene rett og slett løper den andre vei og som har ingenting med utseende å gjøre. Når det gjelder dette : 1 Høyde, (over 1.80) 2 Sosial status, 3 Penger, 4 En gigantisk penis, 5 Et bra utsende, 6 Og han må se bra ut ved siden av dere. Både høyde , penger , utsende og og en gigantisk penis er neppe noe "ALLE" kvinner er på jakt etter, sannsynligvis er det nok noen som vil ha en eller flere av disse preferansene , men når det kommer til den perfekte partneren er det nok noe annet som spiller inn som at det må "klikke" mellom dere. Endret 1. januar 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Stakar :\ Hvis folk er så forferdeli overfladiske hvorfor vil du være med dem da egentlig? Lenke til kommentar
Freakingawesome Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Meh, var redd for at det jeg skrev ville bli tolket som bittert, Ohwell, gave it a shot anyway. Nei jeg er ikke bitter, langt derifra. Hva selvtilliten min anngår så bryr jeg meg egentlig ikke noe større om den er lav eller høy for tiden, ettersom jeg nylig kom ut av et forhold, og det var ikke et bra et. Trenger tid til å få orden på mitt eget liv før jeg begynner å bry meg med det igjen. Jeg vil egentlig bare vite om det er sant eller ei, etter det jeg har sett på venner osv så kan det virke slik. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Både jeg og ringeren av Notre Dame har klart å ordne oss; der har du personlighet! Endret 1. januar 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg vil egentlig bare vite om det er sant eller ei, etter det jeg har sett på venner osv så kan det virke slik. Nei, min oppfattning er at det ikke stemmer. Jeg er ikke 180 høy. Jeg har ikke masse penger. Jeg har definitivt ikke en diger penis men den er heller ikke liten. Mer Normal antar jeg ( ~18) Jeg var generelt en "outcast" , giddet aldri å menge meg med de populære guttene eller drittfine jentene. Ser helt normal ut (litt lubben i dag faktisk). Jeg bodde i Spania fra jeg var 10.5 til 23 og flyttet tilbake til Norge etter det , opplevde generelt at det ikke var noe problem med å få seg dame selv om man ikke hadde så mange venner eller var høyt oppe på det sosiale , det viktigste var å ha et smil og ikke minst tørre å være annerledes. Kompisene så utrolig nok på meg som en "lost Cause" siden jeg ofte sa nettopp det jeg mente , men jeg traff da i alle fall på den riktige kvinnen i mitt liv etter hvert. Per dags dato så er det vel utrolig mange muligheter jeg har hatt til å få meg litt "extra" men siden jeg personlig ikke akkurat trenger det så står jeg over siden jeg er så utrolig glad i min kone. Godt mulig at mange av disse mulighetene har litt med at jeg ikke akkurat er tilgjengelig. Endret 1. januar 2012 av Malvado Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det har så alt for mye med personlighet å gjøre. Liten og lubben? Sikkert en haug av kvinner som er lubne som ser på deg som et vidunder, men siden de er lubne har de ikke selvtilliten til å ta første steget. Det som ofte vises som "normen" er de utagerende (drittungene) som tror at de er verden. Guttene med brunkrem så det renner av koser seg med jentene med oppblåste pupper og barbie-look. Du skjønner tegninga. Man går etter det man selv er. Sjeldent du ser en ellers normal lubben liten mann med en bærums berte. Eller den kjekkasen med den nerdejenta. 3 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nettopp. Vi har passert syv milliarder. Utfordringen er å forbli singel. Nå spørs det hvor du ligger listen. Generelt fungerer forhold ganske likt uavhengig av utseende til partneren. Senk kravene om du ikke når frem. I et nøtteskall kan man si at alle er "stygge", men det er alltid noen styggere enn deg. Voff. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Glad eg oppfyller alle kravene i vertfall. 2 Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Glad eg oppfyller alle kravene i vertfall. Hahahahaha. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Som offer av en penere storesøster kan jeg spørre dere gutter om akkurat det samme. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Som offer av en penere storesøster kan jeg spørre dere gutter om akkurat det samme. Spørr deg selv. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg ønsker ikke svare meg selv på vegne av gutter, særlig av den grunn at jeg ikke er gutt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Stemmer ganske bra den lista, sosial status er antagelig det viktigste. Nok av gjennomført dumme gutter/menn som får seg enten dame eller et ligg bare fordi de oppfyller kravene du lister opp. Uten at jeg kjenner penisstørrelsen, heldigvis :!: hvor smart eller "snill" man er spiller en mindre rolle, snillhet er jo gjerne et minus. Lenke til kommentar
Freakingawesome Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Det har så alt for mye med personlighet å gjøre. Liten og lubben? Sikkert en haug av kvinner som er lubne som ser på deg som et vidunder, men siden de er lubne har de ikke selvtilliten til å ta første steget. Det som ofte vises som "normen" er de utagerende (drittungene) som tror at de er verden. Guttene med brunkrem så det renner av koser seg med jentene med oppblåste pupper og barbie-look. Du skjønner tegninga. Man går etter det man selv er. Sjeldent du ser en ellers normal lubben liten mann med en bærums berte. Eller den kjekkasen med den nerdejenta. Tja, liten er jeg nok, men er ikke lubben lengre. Det er hele grunnen til at jeg i det hele tatt har greid å få meg kjæreste, selv om jeg er singel nå da. Synes bare det er kjipt at en awesome personlighet ikke kan veie opp for fysiske mangler. Som f.eks mangel på høyde eller en penis som ikke er 19cm+ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Ja. Det finnes damer som kun er på jakt etter de punktene du lister opp, men er det damer du ville hatt uansett? Virker som du er mer frustrert over mangel på sex enn det å ikke finne en passende kjæreste? * Og ALLE er har forskjellige preferanser. Noen liker kølla, noen liker penga, noen liker kanskje bilen og andre liker personligheten. Det er ingen fasit. Endret 2. januar 2012 av Neptjune 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Uten at jeg kjenner penisstørrelsen, heldigvis :!: hvor smart eller "snill" man er spiller en mindre rolle, snillhet er jo gjerne et minus. Snillhet er ikke noe minus, med mindre man slikker ræv hele tiden. Siterer fra en annen post her,skrevet av en anonym bruker: Er lærer i videregående skole, og kan virkelig ikke se at dette stemmer blandt de elevene jeg har hatt. Greit nok at mange tror de er snille, morsome, omtenksome, ærlige og bunnsolide kjernekarer, men ovrraskende ofte vil man, fra utsiden, raskt oppdage at det er en del "bagasje" i bakgrunnen.Den typiske "grei gutt som helt uforklarlig aldri får seg dame" som jeg ser de: * Er ekstremt usikker * Klarer sjelden å føre en normal samtale med en pen jente * Har ikke kapasitet til å både være soial og konsentre deg om skolen samtidig * Sliter med å forholde deg til nye mennesker * Har en "tykk mappe" med mobbesaker og lignende fra barneskolen * Har en mor som passer litt vel nøye med * Har "sperrer" (tør ikke snakke høyt i klassen, redd for å være naken i dusjen etter gymmen, etc) Så, beklager at det høres slemt ut, men "jenter vil bare ha voldelige bad-boys som er skoletapere og driver med narko" er i veldig mange tilfeller en myte skapt av usikkre nerder for å unnskylde at de selv ike strekker til. Jeg sier ikke at alt dette gjelder deg, men tenkt deg litt om og vær ærlig med deg selv, selv om det kanskje er litt hardt. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg ønsker ikke svare meg selv på vegne av gutter, særlig av den grunn at jeg ikke er gutt. ååhhh. Nei, for meg betyr personlighet null og niks, men det er fordi eg i grunn ikkje ser etter et forhold, bryr meg egentlig mest om meg selv. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 @trådstarter: Slik jeg ser det så er kvinner ute etter disse tingene i en mann Høyde, (over 1.80) ikke nødvendig. det finnes mange kortvokste kvinner som ikke vil ha en mann som er typ 20-30 cm høyere enn seg selv Sosial status, både og, noen ønsker det, andre gir faen Penger, har du ingen så kommer du ikke langt, men du trenger ikke være rik/mr. big spender. Studenter får seg dame de og. En gigantisk penis, myte Et bra utsende, viktig, men med utseende mener jeg klær og stil. I dag gjelder deg å kle seg klassisk og stilfullt. Ren, velstelt og fin på håret. Og han må se bra ut ved siden av dere. tenk deg selv hvis du skulle vist fram kjæresten din og du synes hu så ut som ei burugle. At man er snill, omtenksom og alt det der kommer alltid i andre rekke. Fremtreden, selvtillitt og væremåte har mest å si for førsteinntrykk og innledende kontakt. Ikke tro at fine damer kommer rekende på ei fjøl bare fordi du mener du er snill. Du må jo nødvendigvis sjekke opp et kvinnfolk på de faktorene som har noe å si. Nytter ikke å komme "hei jeg er snill og grei, vil du pule med meg?". Du må ha det i kjeften, tørre å ta kontakt, prate, le, vise at du er interessert. Den grå musa bakerst i sofaen som ikke sier noe får seg aldri noe heller. Det er svært sjelden kvinner aktivt prøver å sjekke opp menn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Høyde, (over 1.80) - Sosial status, Njaaaa. Vil nå ikke si det er helt 100% korrekt, jenter vil vel bare ha en som kanskje er litt høyere enn seg selv. Uansett så spiller høyden ikke så fryktelig stor rolle. Jenter pleier å se forbi slikt (De med litt vett i skallen) Penger, Penger spiller svært liten rolle, som en annen skrev så får da studenter seg damer, og de ligger vel ikke akkurat på Donald Trumps sin årsinntekt. En gigantisk penis, Hahahaha, er mitt svar. Et bra utsende, Jenter ER faktis ikke så overfladisk som vi gutter vil ha dem til å være. Det er hvertfall mitt inntrykk. Og han må se bra ut ved siden av dere. Gutter/jenter prøver vel å bli sammen med folk som er noe lunde i sin samme "liga/klasse", og vil med det se bra ut sammen med? Jeg synes at @Camorack oppsummerte det bra i sitt innlegg. - Det synet jeg har fått, av hva de er ute etter er; Selvstendig Oppegående Ærlig Selvinnsikt Noe i den duren hvertfall. Som offer av en penere storesøster kan jeg spørre dere gutter om akkurat det samme. Jeg ønsker ikke svare meg selv på vegne av gutter, særlig av den grunn at jeg ikke er gutt. Det har vel vært gutter som egntlig ikke har vært noe for deg, om de var så tykkskallet med å bli ha blendet av hvor "pen" søsteren din var. Trodde forresten at du var i et forhold, ut ifra tidligere tråder ifra deg. Endret 4. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå