Carlgutt Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Fikk to til i dag Tonino Lamborghini og Mad Croc Kan du poste bilde? Vær så snill. Edit: erhm, mente egentlig trådstarter, men bilde fra begge hadde vært sweeet! Hei. Jeg samler på energy drinks og har 274 forskjeelige nå. De to siste fikk jeg av en kamerat idag som hadde funnet de på rommet etter noen år. Den ene gikk ut i oktober 2008 og den andre i samme måned i 2009. Gjør jeg lurt i å drikke disse? Endret 20. januar 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Trådstarteren har lagt ut bilder i en annen tråd på mat forumet så bare let litt Men jeg kan sikkert komme med bilder 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Trådstarteren har lagt ut bilder i en annen tråd på mat forumet så bare let litt Men jeg kan sikkert komme med bilder Fant "Bare" denne videoen. http://www.youtube.com/watch?v=J4OpTgzv3TQ&feature=player_embedded edit: Fy faen å siiiiick da. Helt awesome, og du har Bomba, best alt! Dukker nok opp et TV - Program du kan melde deg på snart Trådstarter, ser for meg mulig kandidat til f.eks. Norges Herligste, hah. Endret 20. januar 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 katastrofe at de er tomme Men konge samling uansett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det var den filmen jeg mente Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Vil bare si til alle som mener jeg er dum som har tomme bokser: Det er mye mer normalt å samle på tomme (sjekk youtube under energy drink collection) og jeg startet samlinga til dels fordi jeg hadde lyst til å smake på mange forskjellige. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Du har drikket over 200 energidrikker du da Ja, men bare 251 forskjellig fordi jeg har fått en del tomme. Dessuten er det jo en del forskjellige design med samme smak. Har også solgt til venner som jeg stoler på, og da har jeg bare fått en slurk, men da har jeg jo smakt Jeg har jo drukket mer enn de i samlinga mi også så det er vel rundt 300 totalt Oboy Jeg samler jeg og nå og nå har jeg bare fått tak i de 9 mest populære som: Mønster, Red Bull, Alpina Rush, Burn, Scorpion, Battery +, Rockstar, shot og Urge Intense Jeg har ikke Scorpion og Alpina rush. Finnes de i norge? og er du sikker påå at det er en energy drinks av den typen jeg samler på. Det finnes jo sånne treningsgreier og slanking... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ha ha Jeg mente Pure Rush men den Scorpionen fikk jeg av en kamerat som hadde fått tak i den i danmark om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vil bare si til alle som mener jeg er dum som har tomme bokser: Det er mye mer normalt å samle på tomme (sjekk youtube under energy drink collection) og jeg startet samlinga til dels fordi jeg hadde lyst til å smake på mange forskjellige. Skjønner deg godt, men det er fortsatt synd. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er bedre å drikke de enn å vente til de blir gamle og dårlige! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Det er bedre å drikke de enn å vente til de blir gamle og dårlige! Helt enig, konge!! Endret 22. januar 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Trådstarteren har lagt ut bilder i en annen tråd på mat forumet så bare let litt Men jeg kan sikkert komme med bilder Heisann. Dette er tråden med min samling. Her hadde jeg bare et spørsmål.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408685&p=18837307&st=0entry18837307 Sjekk it out!!! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er bedre å drikke de enn å vente til de blir gamle og dårlige! Ikke om du skal samle. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lurer på hvordan pisset ditt ser ut crazylazyboy Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Energidrikker ifra 2008 smaker nok ikke spesielt godt, men de er helt ufarlige. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Lurer på hvordan pisset ditt ser ut crazylazyboy Helt normalt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Det er bedre å drikke de enn å vente til de blir gamle og dårlige! Ikke om du skal samle. Hvorfor ikke? Skal men ikke kunne nyte sine energi drikker om men er samler? Endret 23. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Nå har jeg fått en red bull fra Sverige som gikk ut på dato 21/6/2004, hva tror dere om den? Kan det være farlig? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Farlig er det ikke, men godt er en annen sak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå