crazylazyboy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei. Jeg samler på energy drinks og har 274 forskjeelige nå. De to siste fikk jeg av en kamerat idag som hadde funnet de på rommet etter noen år. Den ene gikk ut i oktober 2008 og den andre i samme måned i 2009. Gjør jeg lurt i å drikke disse? 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sannsynligvis er det best å la være. 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Drikker du dem? Da har de jo null verdi.. 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Drikker du dem? Da har de jo null verdi.. Det er ingen vits å betale for en ting som skal stå å råtne. Verdien har ikke noe å si for meg. Dessuten har alle store samler kun tomme bokser/flasker. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei det er ikke noe vits i og ta sjansen, ikke drikk de du... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tviler på at det er noe problem å drikke det, men det smaker nok mindre enn det ville gjort da de var ny. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Drikker du dem? Da har de jo null verdi.. Dessuten har alle store samler kun tomme bokser/flasker. Hææ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du har drikket over 200 energidrikker du da Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du et litt av en skarping BirgerCaC 3 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har du smakt på dem? Om du ikke har gjort det er det bare å smake, verste som kan skje er at det smaker ekkelt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det beste er nok og smake ja... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Har du smakt på dem? Om du ikke har gjort det er det bare å smake, verste som kan skje er at det smaker ekkelt. Ja, jeg og to kamerater tok en slurk vær og helte ut resten. Den eldste la et belegg på tennene med en gang, hehe Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Du har drikket over 200 energidrikker du da Ja, men bare 251 forskjellig fordi jeg har fått en del tomme. Dessuten er det jo en del forskjellige design med samme smak. Har også solgt til venner som jeg stoler på, og da har jeg bare fått en slurk, men da har jeg jo smakt Jeg har jo drukket mer enn de i samlinga mi også så det er vel rundt 300 totalt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 2 år gammel brus er ikke farlig og drikke , eneste som kan være er at kullsyra er redusert eller helt borte, samt at smaken ikke er like god Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Drikker du dem? Da har de jo null verdi.. Dessuten har alle store samler kun tomme bokser/flasker. Hææ? Skjekk http://www.myenergydrinks.com/ (verdens største samling) og se hvor mange du finner hvor det står "I haven`t drunk this yet" Han skriver om smaken og ettersmaken på alle han får fulle, altså: han drikker dem opp. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 De har fortsatt null samler verdi. dessuten har du ikke energydrinks, du har bokser. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Du har drikket over 200 energidrikker du da Ja, men bare 251 forskjellig fordi jeg har fått en del tomme. Dessuten er det jo en del forskjellige design med samme smak. Har også solgt til venner som jeg stoler på, og da har jeg bare fått en slurk, men da har jeg jo smakt Jeg har jo drukket mer enn de i samlinga mi også så det er vel rundt 300 totalt Oboy Jeg samler jeg og nå og nå har jeg bare fått tak i de 9 mest populære som: Mønster, Red Bull, Alpina Rush, Burn, Scorpion, Battery +, Rockstar, shot og Urge Intense Endret 19. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg samler også, har 74 tror jeg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Fikk to til i dag Tonino Lamborghini og Mad Croc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå