G27 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Var usikker på hvor jeg skulle poste men regner med at dette er riktig sted. Jeg er så hinsides fyllesyk og spyr opp alt som kommer ned i magen. Altså vann og mat. Hva i huleste skal jeg spise og drikke? Jeg er så sulten Sov helt til halv syv så jeg klarer ikke å få sove igjen, selv om det helt sikkert ville vært mest effektivt på å komme over dette her. Håper på svar. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Spis noe kjeks. Ikke mye. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ta ett par zyrtec, ellers så er kjeks å anbefale. Også kald bokscola.. mmmm..! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hmm, jeg tror jeg kjører på med grandis. Det har nå hjulpet før, men da har jeg tross alt ikke vært så fyllesyk som nå. Drakk fire 0,5l glass med vann, og det tok en halvtime før alt kom opp igjen.... Håper ikke det skjer med pizzaen altså. mmmm, skulle gjerne hatt en iskald bokscola også, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 10kr på at grandisen kommer opp Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Å sove hjelper fryktelig lite mot fyllesyke. Du må få i deg energi og væske Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Gatoraide funker også, faktisk! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Må heller ikke hive nedpå med vann men drikk rolig og ikke så mye omgangen. 4 halvlitere er litt overkill Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Personlig for meg funker tomt brød perfekt. Altså brødskive uten noe pålegg. Blir som oftest kvalm av pålegget, men tomt funker fjell. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Må heller ikke hive nedpå med vann men drikk rolig og ikke så mye omgangen. 4 halvlitere er litt overkill Var det jeg fant ut, på den kjipe måten. Dere vet jo hvordan det er når man våkner dagen derpå og er supertørst. Skulle drukket vann når jeg kom hjem, men det tenkte jeg jo ikke på... Leste forresten at egg skulle hjelpe, men når man nesten spyr av tanken så tror jeg ikke det hjelper meg. Tho, omelett hadde kanskje vært litt digg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Omelett og kneip er utmerket fyllesjukmat (eneste gangen jeg spiser kneip frivillig) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Salt feit mat er best dagen derpå. Og kald cola, eventuelt litago med sjokoladesmak. Og litt salt potetgull. Salt smågodt er også godt. Endret 1. januar 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Sjokomelk er gull dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå