Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sinnsvakt fyllesyk

G27

Anbefalte innlegg

Var usikker på hvor jeg skulle poste men regner med at dette er riktig sted. Jeg er så hinsides fyllesyk og spyr opp alt som kommer ned i magen. Altså vann og mat. Hva i huleste skal jeg spise og drikke? Jeg er så sulten :(

Sov helt til halv syv så jeg klarer ikke å få sove igjen, selv om det helt sikkert ville vært mest effektivt på å komme over dette her.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg tror jeg kjører på med grandis. Det har nå hjulpet før, men da har jeg tross alt ikke vært så fyllesyk som nå. Drakk fire 0,5l glass med vann, og det tok en halvtime før alt kom opp igjen.... Håper ikke det skjer med pizzaen altså. mmmm, skulle gjerne hatt en iskald bokscola også, men det har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Må heller ikke hive nedpå med vann men drikk rolig og ikke så mye omgangen. 4 halvlitere er litt overkill

Var det jeg fant ut, på den kjipe måten. Dere vet jo hvordan det er når man våkner dagen derpå og er supertørst. Skulle drukket vann når jeg kom hjem, men det tenkte jeg jo ikke på...

Leste forresten at egg skulle hjelpe, men når man nesten spyr av tanken så tror jeg ikke det hjelper meg. Tho, omelett hadde kanskje vært litt digg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Salt feit mat er best dagen derpå. Og kald cola, eventuelt litago med sjokoladesmak. Og litt salt potetgull. Salt smågodt er også godt.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...