StPatric Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei Da har lillebroren min endelig klart å samle sammen 4000kr til en bærbar pc. Han kjøper den så og si ekslusivt for å spille minecraft. Jeg føler derimot at det blir litt for dumt å spørre etter en pc som kun er til minecraft, så vi kan si vi er på jakt etter en pc til film og spill. regner med at du ikke får noe superbra til den prisen, men vi får se hvor langt vi kommer. Jeg har sett på en del pc'er selv, og de fleste jeg kommer over har enten en ganske ålreit prosessor, men så har den ett grafikkort som heter: Intel HD Graphics 3000. Jeg vet så og si ingenting om den sheiten' der. Eller så har pc'n grei nok grafikkort, men en mer shitty prosessor på rundt 1.6 GHz. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) ASUS K53SC-SX057V er vel helt ok. ASUS X53SC-SX496V er en 1000 lapp over, men til den prisen får man nok en del bedre pc, prossoren er i toppklassen i den prisen, skjermkortet er nok den som trekker mest ned med harddisken men riktignok det man kan forvente seg i den prisklassen. Nå vet jeg ikke noe om kvaliteten på disse laptopene, men er nok i den kvaliten man kan forvente seg i den prisklassen, med mindre du er uheldig. Nå er jo ikke ATI skjermkort helt utelukket heller, kan være du får tak i noe tilsvarende f.eks HD 6770M kan muligens gi mere for pengene. Intel skjermkort bør styre unna til spill og det meste per dags dato. Endret 1. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
StPatric Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 ASUS X53SC-SX496V, den her hadde jo vært aktuell hadde det bare ikke vært for at han ikke kan strekke seg den 1000 lappen lenger. Lenke til kommentar
StPatric Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan er forresten NVIDIA GeForce GT 520MX 1 GB i forhold til spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå