DDFC Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 har en billig bærbar fra compaq med navn presario cq57 denne har byttet om på F1 til F12 med lyd opp og ned osv for å få F5 må jeg trykke fn + tasten er det noe som gjør at jag kan bytte om slik at jeg kan bruke F5 direkte Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hmm, dette tror jeg er fordi din leverandør (Hos meg packard bell) har lagt inn andre funskjoner til F-knappene. Derfor trenges det å trykke på FN knappen først. Enig med deg at dette kan v're iritterende noen ganger. Hvis du har laptop råder jeg deg til å bruke et eksternt tastatur til å bruke disse knappene til. For å skru det av, så må du gå til system innstilligene som du kan komme til ved oppstart av din data, der velger du "Action keys mode" (Tror det heter det) til "Disabled". Håper det virker for deg Fant noe av denne infoen på http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02035108&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN 1 Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 takker ved å gå inn i bios ved oppstart via å trykke F10 kunne jeg disable "Action Keys" 1 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 takker ved å gå inn i bios ved oppstart via å trykke F10 kunne jeg disable "Action Keys" Bra det ordna seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå