tribalman Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 hei. har akkurat kjøpt meg bf3, men sliter med at det henger seg opp. jeg kommer fint innpå spillet og spiller litt helt uten lagg, helt det spillet bare plutselig stopper. jeg har en msi gt780dx-430ne. er det noen som kan hjelpe meg? mvh Tribalman Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har du de nyeste Nvidia driverne? Prøv å sett instillingene på det laveste og prøv igjen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Pøh, Bf3 henger av og til for meg også, og jeg har en stasjonær med 2 x GTX 580, i7 960, Asus P6X58D Premium, 12 GB Viper Patriot RAM. Og skal jeg være helt ærlig, Origin sucks. Det EA har prøvd på er ikke i nærheten av det Steam og Valve leverer. Men du kan prøve å oppdatere drivere som N 1 ko sier. Siste driver er en beta driver, 290.53. Håper linken virker. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Origin har ingen ting med at BF3 henger seg, og det er en forskjell på at BF3 henger seg i ny og ne, og at det henger seg hele tiden. Lenke til kommentar
tribalman Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Fikk det til nå :] takker for hjelpen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva gjorde du? Er greit at du legger med løsningen slik at andre med lignende problemer får hjelp senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå