Eriksendrul Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Usikker på om det er riktig sted og poste Men jo , jeg har en god del fyrverkeri som jeg ikke fikk brukt . Tenkte kanskje og laga noe morro ut av dem , Husker for noen år siden tok jeg tomhylser fra rifleskudd og fylte dem litt opp for så og stikke lunte ned og klemme igjen toppen med tang. Har også fylt opp og teipa igjen snusbokser og små blikkbokser som det har vært sukkertøy o.l oppi . Tenkte jeg kanskje skulle lage , eller fikse et stålrør med noen MM større diameter en "king airbomb" for så og kunne bruke den som en slags form for "launcher" av noe slag . Kjedelig og bare sette på bakken og fyre opp Jeg har også lagd masse mindre greier med alt muligrart av beholdere . Men har noen av dere en ide om hva jeg kan lage for noe ? Altså jeg er ikke helt idiot selvom det virker sånn i denne tråden og jeg skal ikke "sprenge" noe til hælvette heller, bare gjøre om litt på morroa og lage noe selv. NB: Jeg har alltid tent på disse tingene med god avstand ofte via elektronisk tenning og har alltid hat så mye kontroll jeg kan ha når jeg gjør det og aldri risikert og holde noen av tingene jeg har laget og det burde dere heller aldri gjøre selv , og om du mot alle regler må i nærheten av tingen for og fyre på så for guds skyld bruk værnebriller , helst som dekker både under og ovenifra for dette er idioti i utgangspunkte og trenger ikke være enda farligere. JADA jeg vet det kan være farlig osv osv , Jeg er fult klar over at det er dumt og gjøre og alt det der så trenger ikke noe moralpreken fra noen av dere Og om dette ikke er lov og poste i utgangspuntktet beglager jeg det og ja jeg er klar over at det er sånne som meg som sikkert skaper kjipe regler , men som sagt over jeg har aldri skadet verken meg selv eller andre heller ikke matrialistiske skader i noen form at noe av verdi har gått tapt og har heller aldri gjort noe annet ulovlig enn og lage og tenne på og ikke brukt det på noen spesiell måte ,alltid fyrt opp langt fra mensker og hus stort sett langt ute på isen på et stort vann. Endret 1. januar 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Spør i fyrverkeritråden du der er det mange som kan svare deg men det er vell for sent nå Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vi tillater ikke slikt på grunn av de åpenbare problemene. Både juridiske og sikkerhetsmessig. Tråden stenges. Kommentarer tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg