Gambler FEX online Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hei hei. Jeg har M20 med ekstra opplastning 20 ned og 5 opp. Det er ikke noe i veien med PC'ene mine eller modemet og støy e.l fordi jeg måler maks hastighet utenom tider det er mye pågang på nettet. Det stod en stund i driftsmeldingene at de var problemer med hastigheten hos mitt postnummer 0675 http://www.get.no/ku...eldinger?q=0675 Men nå står det ingenting lengre. De bekreftet forøvrig på webmail og ga meg rabatt i desember måned, men er det andre i Oslo øst, Trosterud området som også har problemer? Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tja, Jeg bor i Trasop område (p-nummer 0685) og har opplevd lignende (20 mbit pakken, fikk ned i 6 mbit på søndager i høst). Lenge siden jeg har sjekka nå så vet ikke om jeg har problemet lenger. Uansett, jeg ringte GET og de ville sende en teknikker, men siden de er så ubrukelige at de kun kan si "mellom 08 og 12" ble det med tanken... Jeg kan ikke være hjemme fra jobb halve dagen. Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan jo be om en spesifikk dag der du får en telefon en time før. Det er helt normalt. Og avtale det med en evt. arbeidsgiver. Det er ikke mange i Norge som "ikke kan være hjemme fra jobb noen timer". I så fall har du nok temmelig bra betalt og kan betale for å få feilretteren ut utenom normal arbeidstid. Feilretterne til GET har da arbeidstid som alle andre. Feilsøking og feilretting er ikke noe som tar en spesifikk tid per feil. Hvorfor skal resten av Norge følge ditt tidsskjema når du ikke er villig til å følge noen andre sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå