Insomniatic Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er på jakt etter et minikjøleskap til å ha på rommet mitt. Har sett på ganske mye forskjellig som slike kjølebagger med strøm og andre lignende ting, helt opp til ordinære kjøleskap. Problemet jeg fant med kjølebagger og slikt er at de bruker bare vifter til kjøling, så det blir både bråkete å ha på om natten, ettersom jeg sover på samme rom. De får heller ikke kjølt godt nok - Godt nok for meg er nærmere frysepunket 0-4C grader. I tillegg kan mange av dem ikke stå på kontinuerlig. Har kommet fram til denne, som har en ganske grei størrelse, men jeg er veldig usikker på om den passer til å ha på rommet både pga. støy, evne til å kjøle og kjølevolum. Er f.eks. den 3-liters fryseboksen på innsiden noe tess? Har noen erfaring med akkurat dette kjøleskapet eller kan foreslå et fint minikjøleskap? Har budsjett på 1500,- til dette. Jeg skal hovedsakelig ha et minikjøleskap til å kjøle ned godteri, brus og lignende. Takker for svar på forhånd. Endret 1. januar 2012 av Insomniatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå