carry123 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har en htc Desire s som får veldig dårlig dekning. Jeg får aldri inn 3g signaler. Det hende jeg får H nettverk, men selv ute i oslo sentrum får jeg bare inn E nettverk. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Prøvd en hard reset? Hvis ikke det funker er det vel bare å sende den inn på service. Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan utfører jeg en hard reset? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Innstillinger > Personvern > Nullstill til fabrikkdata. Dette er Samsung sine Android-menyer, kan nok være litt anderledes på HTC. Hard reset vil si at du sletter alt på telefonen, alt av apps, meldinger, osv. blir borte, rett og slett som ny. Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Men tror du dette har noe innvirkning på nettverk? Men tror du dette har noe innvirkning på nettverk? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå