Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Hei Jeg lurer på om noen har erfaring med AAP. Det eneste jeg vil er å vite hvor lang tid det tar før jeg kan forvente å få penger nå. Søknaden var ferdig behandlet og det eneste jeg skulle var å leve skattekort til NAV og det har jeg gjort. Hvor lang tid tar det nå før jeg kan regne med å få utbetalt noe? Jeg stilte samme spørsmål på NAV men hu som var talsperson for NAV den dagen klarte ikke å svare meg på et eneste jævla spørsmål på grunn av lav kompetanse og tett hjerne. Mulig at jeg har postet på feil sted men jeg fikk problemer med kategoriseringen av emnet. Og jeg håper på at noen kan svare på dette. Tusen takk for eventuelle svar som kan fortelle mer om dette Endret 3. januar 2012 av Stappi Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 vet ikke hvordan ting er med AAP, men i traktene her, tror jeg man måtte levere søknad om arbeidsledighetstrygd 3 uker før man fikk penger.... (har akkurat opplevd nedbemanning i gammel jobb, men fikk meg ny før det ble aktuelt med trygd) Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Takk, Sendte første meldekort i dag og det står på nav at jeg er mottaker av AAP så da håper jeg første utbetaling er på torsdag eller kanskje til og med onsdag? Hater å vente på penger. Når man venter og gleder seg til noe så går tida så sagte. Når man gruer seg til noe så går tiden fort. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 å herregud.... jeg blir helt gal for det står Til utbetaling: langt over 20 tusen og 14 tusen i trekk og 35 tusen i brutto. Kommer jeg da til å få utbetalt over 20 tusen eller kan de slakte beløpet enda mer? Det er etterbetaling som gjør at det beløpet er så høyt og så mye penger har jeg ikke hatt i hele mitt liv så detta skal investeres og forvaltes på sitt beste. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I og med at beløpet er overført til Abetal (NAVs betalingsløsning) når du får det opp der vil det ikke bli lagt inn flere trekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå