Rajak Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Modell: HP DV5 1155eo Laptop skjermen connecter ikke i det hele tatt, ser ut som om den ikke slår seg på i det hele tatt. dette skjedde etter at jeg igår putta pcen i hvilemodus, og når jeg kom tilbake og prøvde å slå den på så ville ikke skjermen slå seg på. Det kommer helle ikke andre lyder som tilsier at pcen i det hele tatt har logga inn i brukeren min (skype, oppstartslyd osv) det er bare strømmen som kommer på og vifta begynner å kjøre. Caps Lock lyset blinker med 5 sekunders mellomrom. og lyset til lyden/quickplay/wireless er på, men ingenting skjer. en metode jeg har prøvd etterå ha søkt gjennom google er å ta ut strømmer og ledningen deretter holde power knappen i 30-60 sekunder--> plugge inn kontakten og slå på pcen-->slå av-->sette inn batteriet-->slå på men dette løste ikke noe. noen som har en anelse om hva som skjer? har ikke lyst til å sende den på reperasjon før jeg er helt sikker på at jeg ikke kan løse problemet selv !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå