Gunfreak Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 I de siste dagene har steam vært veldig rar, den laster bare ned med 100-250kbs og den stopper opp HELE tiden, så den laster ned med 100+kbs i noe minutter så stopper en opp i flere minutter, Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jule/nyttårs-salget fører til ekstrem trafikk. Brukte en halv time på å få ned en patch på 6MB til CiV her om dagen. Mao er det ikke hos deg problemet ligger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er nok julesalget som må ta skylden her ja. Sliter selv med å få ned det jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Nå er jeg SMÅ!!!! IRITERT Har tatt snart 4 dager å laste ned medieval 2 og kingdoms, når den endelig var ferdig, starta den på nytt gikk ned il 0% igjen. Og nå er altiå 2 dager kasta bort på ingne ting Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ser ut som det er en del kapasitet igjen i Norge nuh, men Mass Effect II installasjonen min vil nok ta ett par dager om det fortsetter slik :-) http://store.steampowered.com/stats/content/ Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nå er jeg SMÅ!!!! IRITERT Har tatt snart 4 dager å laste ned medieval 2 og kingdoms, når den endelig var ferdig, starta den på nytt gikk ned il 0% igjen. Og nå er altiå 2 dager kasta bort på ingne ting Hater å smøre inn dette,men fysisk eksemplar er alså mye greiere å forholde seg til. Du får nok bare innse at dersom du hadde bestillt spillet fra en nettbutikk,så hadde du hatt det nå. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ordna seg når jeg gikk inn i settings og skifta location fra Finland til Norge. Da tusla det avgårde på nær en megabyte i sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå