Gå til innhold

PC til videoredigering

Anbefalte innlegg

Da skal jeg få unnagjort mitt nyttårsforsett som er og kjøpe ny pc. Pcen skal hovedsaklig brukes til videoredigering og litt gaming. Prismessig tenker jeg å bruke 9-12.000, jeg trenger da skjerm (tastatur og mus) da dette blir min første stasjonær siden jeg flyttet hjemmenifra. Desverre er jeg ikke kompetent nok til å bygge pc selv enda jeg vet det er billigst, men håper det er mulig å få no bra til god pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du mangler 2 armer så skal du fint klare å sette sammen en pc selv. Er ikke noe hokkus pokkus. Det burde finnes mange videoer på internett som kan hjelpe deg.

Det er kanskje litt skummelt å gjøre det første gangen, men det er ikke så vanskelig som man vil ha det til =)

Her er en liten guide så du kan se på det.

Lenke til kommentar

Med mindre du mangler 2 armer så skal du fint klare å sette sammen en pc selv. Er ikke noe hokkus pokkus. Det burde finnes mange videoer på internett som kan hjelpe deg.

Det er kanskje litt skummelt å gjøre det første gangen, men det er ikke så vanskelig som man vil ha det til =)

Her er en liten guide så du kan se på det.

Vel, jeg vet at det ikke er rocket science og jeg hadde nok gjort det om jeg hadde en jeg kunne bygge pcn med. Desverre er jeg ingen handyman og å prøve første gang for noe som koster så mye føles litt for risky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...