1915 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 en gang i tiden var bilen på verksted for bytte av olje plugger og slikt. men da jeg skulle sjekke nr på pluggene for å kjøpe nye så har en idiot satt i bosch plugger og det er uakseptabelt spørr du meg. så hvem har NR på NGK plugger til vw golf 2 1.6 benzainer? Motorkode: EZ/HM Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ser virkelig ikke problemet om bilen oppfører seg greit. Har selv kjørt med Bosch plugger i min Audi 200 turbo uten problemer, jeg hadde også en 2.2 20V Turbo, de motorene er kresne på plugger og der er Bosch F5DPOR de som fungerer klart best. Fungerer bilen, så la de sitte der, det skjer ikke mirakler om du bytter til NGK. 3 Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 BP6ES er standard plugger til Golf 2. For varmere verdi, gå ned til 5 og for kaldere opp til 7..... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ser virkelig ikke problemet om bilen oppfører seg greit. Har selv kjørt med Bosch plugger i min Audi 200 turbo uten problemer, jeg hadde også en 2.2 20V Turbo, de motorene er kresne på plugger og der er Bosch F5DPOR de som fungerer klart best. Fungerer bilen, så la de sitte der, det skjer ikke mirakler om du bytter til NGK. tungstartet Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) "vanlige" : BUR5ET10 Irdium : BPR5EIX Endret 4. januar 2012 av newsmann Lenke til kommentar
Indian Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Så feil du tok der.....det er snakk om en Golf 2. Kjenner til BKUR7ET til 300 kroner/stykk. Brisk fra Biltema er minst like bra da jeg bruker dem i bilen min, VR6 Caravelle. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Ja vel. Var disse som sto i lista iallefall. Spiller ingen rolle hva du bruker i bilen din. Spørsmålet var hvilke NGK plugger han skulle ha. Golf 1.6L Petrol 1985 - 1992 (Mk2) ABN, ABX, ACR, EW, EZ, EZA, HM, HN, PN, RE, RF BUR5ET10 - NGK Spark Plug W16EPB10 - Denso Copper Cored Spark Plug IW16 - Denso Iridium Power Spark Plug WR8LTC+ - Bosch Super Plus Spark Plug ( +4 ) BPR5EIX - NGK Iridium IX Spark Plug (6597) Edit: Ser også at jeg har lagt ut BKUR7ET som skulle være BUR5SE10 Endret 4. januar 2012 av newsmann Lenke til kommentar
Indian Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Denne lista er ny.....i min Golf 2 den tiden var det BP6ES......tror jeg har den gamle katalogen til NGK liggende. Skal prøve å finne den. Endret 5. januar 2012 av Indian Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå skal det være sagt at det finnes mange lister der ute. Det er ikke alltid disse stemmer over ens, men de pluggene det henvises til passer bilen. Om du kikker på Mekonomen til eks. så er det BP5ET10 som er rett. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 who cares? driter i alt annet enn ngk. bare fått et riktig nr på NGK plugger som jør at bilen STARTER. driter i diskusjonen om andre plugger. jeg spurte et spm. NR på ngk plugger, enkelt å greit å gi et svar og ikke diskuter om andre plugger. men fikk så mange svar her at ble usikker hva jeg skal velge. så jeg finner det ut selv og forresten, sett inn noe annet enn ngk i en saab turbo, da har du problems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå