Rolf Kristensen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Soloppgang i tåke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vil samtidig benytte anledningen til å ønske alle ett riktig Godt Nytt År ! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Rolig og kjempefint bilde, perfekt eksponert med gode farger!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nydelig soloppgang dette RBK, det ble så flott med den måken som tilfeldigvis fløy forbi. Flott bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Et bilde etter min smak, enkelt, ingen forstyrrende elementer og en balanser komposisjon. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Vakkert Rolf. Enkelt og pent med full kontroll på sola. Liker bilde godt. Godt Nyttår! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Meget stemningsfullt - vakkert !! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fint og stulle uttrykk dette! 4'er! D.s. ønskes deg også! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg