Mr.Selaas Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har lagt inn Android 2.3.7 på SE mini pro. Alt fungerer som det skal bortsett fra de norske tastene (Æ,Ø,Å) på QWERTY-Tastaturet. Noen som har et godt råd? Lenke til kommentar
Creature Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For å få det på min mobil/rom, holdt jeg lenge på "input-skjermen" (der du ser hva du har skrevet) og byttet inndatametode fra skjerm-tastatur til standard inntasting. På noen rom'er må du overføre det rette tastaturoppsettet til mobilen, du finner program som gjør dette på xda-developers forumet Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som har en quickguide til hvordan man kan roote denne telefonen ? Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som har en quickguide til hvordan man kan roote denne telefonen ? Her er den en fin guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1490527 Da jeg gjorde det var det litt mer komplisert ^^ Ellers finner du det meste på xda Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som har en quickguide til hvordan man kan roote denne telefonen ? Her er den en fin guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1490527 Da jeg gjorde det var det litt mer komplisert ^^ Ellers finner du det meste på xda Syns dette så vanskelig ut jeg... Skjønnte ikke bæra Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Bare å følge instruksjonene, lite som kan gå galt her uansett. Ok, så først laster du ned vedlegget (for enkelhets skyld lastet jeg det opp her). Åpne zippet fil og dra mappen til skrivebordet. 2. På telefonen: Gå til instillinger, applikasjoner, utvikling og huk av "USB debugging" så den er aktivert. 3. Koble telefonen til PCen med USB, og velg "lad batteri", ikke mount minnekortet. 4. Åpne mappen som ligger på skrivebordet (CMWInstaller), og dobbelklikk på install.bat 5. Følg instruksjonen som kommer opp, svar med y/n og enter. Prøv og feil, det er sånn du lærer CWMInstaller-Windows-v4-dl.zip Endret 28. februar 2012 av skifyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå