HobbyGesel Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hadde en meget stor og fin samling med house, trance, tech-house, prog. house og techno... Inntil for et års tid siden da ca. 3000 av cd'ene ble stjålet. Har fått forsikringsoppgjøret og har begynt å handle inn på nytt.. Men sliter litt med å finne endel av det. Jeg har brukt Discogs, HTFR.co.uk, juno, ebay, amazon og finn.no men er fortsatt mye jeg ikke finner. Har folket forslag til andre plasser jeg kan finne gammel house og trance? Er hovedsaklig serier som Global Underground, In Trance We Trust, Goliath, Houseworks +++ jeg har store hull. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 vel, spessifiser konkrete plater så kanskje noen vet hvor. Virker som du har listet opp de beste sidene. Lenke til kommentar
HobbyGesel Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Har fått tak i det meste de siste dagene, men finner ikke: Hyperstate 1999 DJ Scot Project & Angy Dee - The Sound Of Love Mobiles 01 DJ Lars Holte* - Sommer Parade 2001 DJ Stephano - The House CD:01 Loop* vs Subsoniq - Clubbers Journey DJ Tiësto - Global Clubbing: The Netherlands DJ Stigma - Global Clubbing - Norway Insomnia Vol. 1 (Tidy Trax - TIDYIN001) Strangefruit - Mixed Dj Abstract - Tracks Med disse i hylla ville de fleste hullene i samlinga være fylt Endret 3. januar 2012 av HobbyGesel Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Plate samlere har vell noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå