Thore Raaen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Morgentåke på Langvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Dette ble et fantastisk lys Thore, og en kjempefin komposisjon, flott bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Herlig lys, farger og motiv, kjempefint bilde! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Helt magisk:) Veldig behagelig å se på. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Flott Thore. Du har dratt godt i fargespakene, men du verden dette ble bra. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Flott dette, spesielt fargene og fargeovergangene :-) Herlig lys bakfra, som gjør at lautreet trer veldg fint fram :-) Jeg synes imidlertid bildet er litt for tungt på venstre side. Grana tar litt for mye fokus. Jeg ville prøvd å dempe lyset på greinene på den, eventuelt kuttet litt. Spesielt den solbelyste greina helt til venstre bidrar til å ta fokus fra det flotte enslige lautreet. Jeg er også litt usikker på den snødekte steinen (?) i forkant, men den er det værre å gjøre noe med. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Flott og nesten magisk lys her! Bra skarphet over det hele. God 4'er! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Lekkert bilde, fantastisk stemning. Likte dette godt. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Flott bilde med et eventyrlig lys. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dette var skikkelig lekkert!!! Nydelig komposisjon og vakkert lys. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 oj oj oj,vakkert 6+ dette,godt nytt år klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg